Tjorven Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Vi skal ha biff og fløtegratinerte poeter en dag snart. Vanligvis steker jeg de i panna med massevis av løk og sjampinjong, men det kunne jo ha vært gøy og prøvde andre varianter også… Er det noen som har tips eller oppskrifter på noen gode måter å tilberede biff på? Det eneste kriteriet er at det bør være noe som passer sammen med fløtegratinerte poeter.
Titti Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 Gå inn på www.matprat.no, der har de egne biffsider!
Pusekatt Skrevet 6. november 2003 #3 Skrevet 6. november 2003 Server de med smørdampet mais, kjempegodt! Og selvfølgelig bearnaisesaus.
Tjorven Skrevet 6. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2003 Server de med smørdampet mais, kjempegodt! Og selvfølgelig bearnaisesaus. Å, det hørtes skikkelig godt ut gitt. Nå ble jeg sulten!
Titti Skrevet 6. november 2003 #5 Skrevet 6. november 2003 Brokkoli er også kjempegodt til, både til biff og gratinerte poteter. Mmmmm, kjempelenge siden jeg har laget biff, fikk kjempelyst på!:rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå