Gå til innhold

Forvirret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei hei! Jeg har egentlig ikke store dilemmaet, men trenger å lufte litt tanker å høre litt hva andre tenker og mener.

Jeg har vært singel i 8 mnd, og hadde egentlig bestemt meg for at sånn skulle det være ei stund.

Nå har jeg truffet en fyr som jeg er blitt betatt av. I løpet av en/to uker har vi sett litt filmer, spist mat, overnattet osv. Han er ti år eldre enn meg, og jeg har alltid vært den som har sagt at jeg ikke hadde lyst på eldre mann.

Sist vi var sammen fortalte han at han hadde vært stefar i 6 år før, og likte det godt og hadde lyst på barn etterhvert. Jeg fikk litt bakoversveis. 1: jeg har egentlig ikke tenkt så mye på om jeg vil ha barn eller ikke enda. 2: Litt tidlig å si sånt?!

Er det teit av meg å henge meg opp i noe så "lite"?

Jeg er den som setter litt "bremser" på ting for jeg vet ikke om jeg vil hoppe inn i det med begge beina enda. Litt smålig pinglete der. Men jeg er som sagt veldig betatt og han er en godgutt..ehm..mann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er jo ikke sikkert at han egentlig sa "jeg vil ha barn med deg NÅ".

Er det ikke litt fint at menn sier i fra om hvilke holdninger de har, så man ikke er milevis fra hverandre langt ut i et forhold uten at man vet det?

Jeg ville sagt at jeg ikke hadde tenkt over det enda, at det ikke var en selvfølge at jeg skulle etablere meg på den måten.

Da finner du jo ut om det er deg han vil ha eller om en ung dame er veien mot hans drøm om små barn i lange baner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, du sier noe der. Jeg tok det vel egentlig ikke sånn heller, ble jo bare litt satt ut siden jeg aldri har ofret det mye tanker.

Men er vel ikke noe å henge seg opp i dette her enda, er jo ikke sikkert det blir noe mer mellom oss heller. :P Men jeg kan jo si noe sånt hvis det skulle bli sagt noe sånt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke for tidlig. Siden han er ti år eldre enn deg, er han sikkert i den alder hvor han ikke vil vente f.eks. 15 år med å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er ikke for tidlig. Siden han er ti år eldre enn deg, er han sikkert i den alder hvor han ikke vil vente f.eks. 15 år med å få barn.

Nei, kanskje ikke. Men han vil jo ikke ha NÅ heller. HVIS jeg skal ha barn, så vil jeg fullføre utdanning (1 eller 3 år igjen, kommer an på om jeg skal ta master) og deretter jobbe et par år. Så det blir jo fort 5 år før jeg vil vurdere det.

Men etter svaret ditt så skjønner jeg jo at han vil prate om det før ting blir mer seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Kan jo hende han tok det opp for å viet hvor du står med hensyn til barn. hvis dere blir sammen og han finner ut at du ikke vil ha barn etter flere år kan det på mange måter sees på som at han har kastet bort tiden.

for min del har jeg to dealbreakers som jeg pleier å sondere terrenget på gansek tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...