Gå til innhold

Christine Koht i sommerfavoritt-reklamene

Anbefalte innlegg

Skrevet

I omtrent hver eneste reklamepause kommer Christine Koht hylende og messer om is og grilling og reker og jordbær og gud-veit-hva, skriker og maser og ler hysterisk.

Er det bare jeg som får lyst til å knuse tv'n når dette irriterende mennesket dukker opp?

Jeg skal ihvertfall prøve å ikke kjøpe noe som er merket "sommerfavoritt". Aaargh.

(Puh, godt å få ut litt irritasjon).

:filer:

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri likt henne. Syns hun er et forferdelig MASETE menneske. Fatter ikke hvordan noen holder ut å bo med henne.

Så jeg er helt enig med deg!

• Liker 2
Skrevet

Har ikke sett reklamen, men jeg liker Christine Koht jeg :)

• Liker 3
Skrevet

Neida, det er ikke bare du. Hun irriterer meg også på de reklamene :fnise:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Noen som gidder å legge ut link? Jeg har sikkert sett reklanene, men husker ikke helt nå :sjenert:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Åja den reklamen ja. Den er irriterende!! :kjefte:

Skrevet

Jeg syns det er en forferdelig irriterende reklame!! Jeg er nødt til å skifte kanal hver reklame pause, for jeg tåler bare ikke alt det maset. Blir litt for mye etter min smak. Og så kan jeg ikke fordra at hun kysser han mannen som hun vekker og så kommer konen og ungene inn to sekunder senere. Så usmakelig! Hun er jo sammen med en dame i tilegg. Det kunne de spart seg!!!

• Liker 1
Skrevet

Syns den er morsom jeg :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Reklamen er alt for slitsom og masete. Skifter alltid kanal hver gang,

• Liker 1
Skrevet

tenke å ikke spole videre når denne fløy lynraskt forbi når jeg spolet over all reklame mellom programmet jeg tittet på når jeg så Koht.

Men etter 3 sekunder er jeg glad jeg ikke så den i normal hastighet. Slitsomt!

Skrevet

Jeg synes Christine Koht er morsom, og reklamene er artige.

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker Christine Koht, men reklamene synes jeg blir litt i meste laget :fnise:

• Liker 1
Skrevet

hun har fått utfolde seg, det er det ikke noe tvil om, men jeg husker ikke hvem reklamen er for.... og da er hele vitsen borte...

• Liker 1
Skrevet

Normalt sett var det artig med hennes programmer før, men denne reklamegreia blir bare "krampemorsom". Det funker ikke for meg, og jeg liker den ikke.

• Liker 1
Gjest Emera
Skrevet

Hun blir litt sånn karikatur av seg selv i de reklamene. Puh!

Skrevet

Jeg liker dama og det hun har gjort før, men disse reklamene føles litt for iscenesatt og blir litt sånn karikatur av henne nærmest :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Liker Koht, men reklamen er sliitsom.

:snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den er kjempemorsom!! :popcorn::ler:

• Liker 2
Gjest Rampunge
Skrevet

Digger Koht, men reklamen blir alt for kunstig, og derfor slitsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...