AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Jeg sølte på min nye tlf i helga, og den ble ødelagt. Tenkte å sende den inn til reiseforsikringa, siden jeg jo var utenbys. Noen som vet om denne forsikringen dekker søling på telefonen,eller om den må ha blitt stjålet/ mistet i sjøen evt? Altså at den dekker ødelagte gjenstander selv om det er min feil?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Det beste er nok og kontakte Europeiske direkte og bare spørre dem. Men det kan være at det heller går på innboforsikringa, noen innboforsikringer dekker verdisaker tatt bragt ut av hjemmet også. Dessuten er det gjerne en egenandel på slike ting, så med mindre den kostet over 3000 kr, er det vel ikke verd det (egenandel kan variere). Og noen ganger kan egenandelen bortfalle dersom dere er to som har samme forsikring.
Glitnir Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Det er vel ikke egenandel hos Europeiske? Men tror uansett du kan glemme å få dette dekket - det er vel bare tyveri og andres ødeleggelser som dekkes? Det enkleste er vel å ringe Europeiske og spørre.
Gjest Spinell Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Kan ikke forstå at reiseforsikringen din skal dekke dette. Her er Europeiskes forsikringsvilkår. Reisegods (som dette vel må komme inn under) fra side 9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå