AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #61 Skrevet 4. mai 2011 Ikke alle cherox har stiv såle, de viking over her har myk elatisk såle,de med stiv såle anbefaler jeg ingen.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #62 Skrevet 4. mai 2011 Selv om de er slitesterke betyr ikke at de er bra for føttene å gå i.... Ceroxene med myk såle som er slitesterke og har god støtte har jeg anbefalt foreldre og kjøpe i mange år, i tillegg har jeg barn selv som bruker dem. Det er virkelig gode sko, ett av de beste jeg har sett i løpet av min fartstid. Har mange fornøyde foreldre i tillegg, skjønner ikke hvorfor det skal være så annerledes her, jeg farter mye i skog og våtmark-de er virkelig helt supre. Men selvfølgelig, hvis dere mener at støvler er best til slikt bruk så værsegod, det er jeg som tar meg av gnagsår, ser at foten ikke får nok støtte og at de blir klamme- og det HVER dag.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2011 #63 Skrevet 4. mai 2011 Fint at du bryr deg om hvilke sko små barn bruker, med tanke på om skoene kan være skadelig. Synd at ikke så mange voksne damer tenker på hvilke skader de kan få av å bruke høy helte sko. Etter kanskje ti år vil de nok innse hvor skadelig slike sko er, men da kan det være for sent.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #64 Skrevet 4. mai 2011 Fint at du bryr deg om hvilke sko små barn bruker, med tanke på om skoene kan være skadelig. Synd at ikke så mange voksne damer tenker på hvilke skader de kan få av å bruke høy helte sko. Etter kanskje ti år vil de nok innse hvor skadelig slike sko er, men da kan det være for sent. Det er ikke høye hæler på dem.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2011 #65 Skrevet 4. mai 2011 Det er ikke høye hæler på dem. Nei, det vet jeg. Det var ikke det som var poenge heller. Jeg vet at det jeg skrev var litt "off topic", men alt får få damer vet at sko med høye heler er skadelig for både ryggen og beina.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #66 Skrevet 4. mai 2011 Nei, det vet jeg. Det var ikke det som vpoenge heller. Jeg vet at det jeg skrev var litt "off topic", men alt får få damer vet at sko med høye heler er skadelig for både ryggen og beina. Joda, det er mange sko som er skadelig for ryggen og bena. Støvler kan også være skadelig, en jeg kjenner gikk fjelltur med støvler, resultatet var at neglene på stortåene falt av, senere i livet er han plaget med sopp under neglene.. Virker som om det å gå med støvler er det eneste riktige for mennesker i Norge, ganske innarbeidet vane og man møter motstand kommer en med andre forslag.
Carrot Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #67 Skrevet 5. mai 2011 Å si at høye hæler er skadelig *punktum* er vel ikke helt riktig, det finnes "ergonomisk korrekte" sko som er komfortable med hæl også det er vel mer enn bare hælen som avgjør hvorvidt en sko er bra eller ikke, faktisk er helt flate sko heller ikke bra for foten da fotbladet ikke får god nok støtte.... 1
Kardinal Skrevet 6. mai 2011 #68 Skrevet 6. mai 2011 http://www.123hjemmeside.no/skoschei/16274799 De her har jeg veldig god erfaring med:) kan brukes om vinter kombinert med ull og sommer kombinert med bomull:) Jobber i barnehage og syns de ikke er noe bra! Barna mister disse lett som ingenting. De henger ikke på foten i det hele tatt. Selv 5 åringene mister desse skoene.
Gjest Gjest-Olsen Skrevet 6. mai 2011 #69 Skrevet 6. mai 2011 Jobber i barnehage og syns de ikke er noe bra! Barna mister disse lett som ingenting. De henger ikke på foten i det hele tatt. Selv 5 åringene mister desse skoene. Helt enig. De er svært vide på smale barneføtter. Materialet og sålen er bra, men passformen er ikke god.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #71 Skrevet 6. mai 2011 Jobber i barnehage og syns de ikke er noe bra! Barna mister disse lett som ingenting. De henger ikke på foten i det hele tatt. Selv 5 åringene mister desse skoene. Jeg har motsatt erfaring og jobber også i barnehage, de mister støvlene. Det har jo mye å si på fotens oppbygging også, mitt barn har f,eks høy vrist og kan derfor ikke bruke enkelte type sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå