AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Overskriften taler vel for seg;) Er det noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Hva mener du med egen mp3? Din egen musikk? Ts her.. Min egen musikk, ja:) Spilt inn med Garage Band på Mac'en..
Fanta Exotic Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Hvis jeg legger ut musikk på bloggen, så finner jeg filen på youtube og legger den ut via den.. Har du musikken din på youtube?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Hvis jeg legger ut musikk på bloggen, så finner jeg filen på youtube og legger den ut via den.. Har du musikken din på youtube? Ja, jeg vet hvordan man legger ut musikk fra YouTube på bloggen. Men jeg har spilt inn noe eget via Garage Band på Mac'en, som er gjort om til en mp3-fil slik at den nå ligger på min iTunes, og nå vet jeg ikke hvordan jeg skal få lagt den ut på bloggen min? :-)
TN-># Skrevet 6. mai 2011 #8 Skrevet 6. mai 2011 Null peiling på hva angår bloggsystemet du bruker, men om du skal laste den direkte opp på bloggen må bloggen støtte fil-opplasting for andre filer enn de standard bildeformatene. Wordpress har iallefall støtte for å laste opp mp3 filer opp til 2mb, men dette varierer nok fra host til host, da dette har med config filen å gjøre. En orginal wordpress installasjon har ikke noen funksjon for mediavspiller, så den vil kun linke direkte til filen, så antar at du må laste ned en plugin eller lignende for å få en spiller. Eller så må du eventuelt kunne litt html koding, så kan du jo enten embedde fra youtube eller benytte html5 media-avspilleren om du har dette tilgjengelig.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #9 Skrevet 6. mai 2011 Du må laste opp filen ett sted (ditt hjemmesideområde?) og lå linke til den.
Micolina Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 Prøv denne siden podbean.com/podcast-blog-embeddable-mp3-flash-player
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå