Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Både jeg og samboer har lagt en del på oss i vinter og føler oss ganske så "bleikfeite". Til helgen skjer det en litt viktig "event" og ingen av oss føler oss særlig fine for tiden.. Vi er begge to bleke som laken, og jeg kom til å tenke på at kanskje vi rett og slett skulle smøre oss med pittelitt selvbruning. Bare litt! Er det forsent å begynne med en Bodylotion med selvbruning i?

Da vi begge er studenter har jeg ikke råd til noe dyre greier, og jeg rekker ikke å bestille noe over nettet.

Ønsker heller ikke noe som gjør oss skikkelig brune som om vi har vært i syden. Men litt fresht, som om vi har vært på fjellet i påska eller noe :)

Tips? Helst noe som kan kjøpes på Vita, HM osv :) Selvfølgelig ingen skimmer, da jeg har tenkt å tvinge på typen litt!

Videoannonse
Annonse
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Kjøpte en sånn krem i fjor, og etter en del søking på nettet, fant jeg ut at Dove Summer Glow skulle være best av de billige produktene. selges på hogm, vita og sånne butikker.

Bruker den ikke så ofte, fordi det lukter ikke så godt av sånne kremer. Og man må bli tørr før man tar på seg klær, sånn at det ikke blir merker på klærne.

Og helst skrubb huden med body scrub før man påfører kremen.

Hjelp hverandre med å smøre det jevnt utover.

Hvis dere bruker det hver dag fra til helgen, så tror jeg dere vil se litt forskjell.

Lykke til ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame,

ninuska_, moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...