Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #1 Del Skrevet 6. november 2003 Hei, var på en fest i helgen og det dukket opp ei flaske med HB, gutta begynnte å diskutere HB og at det kunne være dårlig og bra og sånnt, men hvordan finner man egerntlig ut av det? De begynnte å komme med rare "Tester" som skulle gjennomføres og det var å tenne på noen dråper og se at det brannt med klar blå farge, gni litt sprit mellom håndflatene for å se om det skummet. Riste flasken for å se hvor fort bobblene stiger, og lukte smake metoden. Jeg for min del rører ikke HB sprit for jeg tåler ingenting og vet aldri hvor mange % det er, liker å ha kontroll over hva jeg får i meg, men ville finne ut om det var noen høvelig bra metoder å finne ut om det inneholder ting som ikke skal være der, og på en måte som alle kan gjennomføre... Siden det er en del folk som får tak i HB så hadde det i det minste vært greit å kunne sjekke at det ikke er giftig, for de som har det drikker jo det før eller senere uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. november 2003 #2 Del Skrevet 6. november 2003 Den beste garantien er nok å kjøpe ekte vare. Hvis du da mot formodning kjøper hos ukjente, kan man ikke for sikkert vite hva som er i spriten, hvis man da ikke har en lab med utstyr. Hadde aldri turt å drikke noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå