Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Hei, var på en fest i helgen og det dukket opp ei flaske med HB, gutta begynnte å diskutere HB og at det kunne være dårlig og bra og sånnt, men hvordan finner man egerntlig ut av det? De begynnte å komme med rare "Tester" som skulle gjennomføres og det var å tenne på noen dråper og se at det brannt med klar blå farge, gni litt sprit mellom håndflatene for å se om det skummet. Riste flasken for å se hvor fort bobblene stiger, og lukte smake metoden. Jeg for min del rører ikke HB sprit for jeg tåler ingenting og vet aldri hvor mange % det er, liker å ha kontroll over hva jeg får i meg, men ville finne ut om det var noen høvelig bra metoder å finne ut om det inneholder ting som ikke skal være der, og på en måte som alle kan gjennomføre... Siden det er en del folk som får tak i HB så hadde det i det minste vært greit å kunne sjekke at det ikke er giftig, for de som har det drikker jo det før eller senere uansett.
Gjest care Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 Den beste garantien er nok å kjøpe ekte vare. Hvis du da mot formodning kjøper hos ukjente, kan man ikke for sikkert vite hva som er i spriten, hvis man da ikke har en lab med utstyr. Hadde aldri turt å drikke noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå