Gå til innhold

er vel kanskje litt over hysterisk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette, men jeg prøver.

jeg er nett begynt å treffe en kjempe koselig fyr :)vi har det morsomt og bra sammen :) vi snakker om alt og ingenting.

Det kom tidlig opp hva vi ville ha ut av dette (han som tok det opp). det kom egentlig litt vel fort opp for min del, så jeg hadde ikke tenkt så mye over det egentlig.. annet enn at vi har det gøy sammen og så ser hva som skjer. etter at han tok det opp er jeg begynt å tolke det meste som skjer. lett for at det blir negativ tolking.. dette er nå ikke helt bra. men vet ikke helt hva jeg skal gjøre. han sier at han liker å være med meg, men at han ikke vet om han er klar for noe forhold. det som jeg tenker mye på, er at det er som regel jeg som tar kontakt og spør om vi skal finne på noe. han svarer på meldinger. men jeg hadde kanskje håpet at han hadde vært litt flinkere til å ta kontakt..

vanskelig å si hva jeg egentlig spør om, men jeg vet ikke helt jeg. noen som har noen idèer elle råd??

jeg vet heller ikke om jeg klar for noe forhold enda, jeg har lyst til å bli bedre kjent med han før jeg "kaster" meg inn i et nytt forhold. er blitt såret og er redd for å bli det igjen.. igjen er jeg redd jeg skal få panikk nå fordi jeg tolker så mye negativt at jeg bryter kontakt og så kunne dette vist seg å være noe bra..

ble dette veldig rotete??

jeje la gå.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er aldri positivt når den ene parten viser betydelig mer interesse enn den andre.

Men så lenge ingen av dere er klar for noe forhold så er jo egentlig ikke problemet stort.

Enten går det seg til etterhvert, eller så tar det slutt av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er aldri positivt når den ene parten viser betydelig mer interesse enn den andre.

Men så lenge ingen av dere er klar for noe forhold så er jo egentlig ikke problemet stort.

Enten går det seg til etterhvert, eller så tar det slutt av seg selv.

sant det :) men han sier selv at han ikke er noe flink til å ta kontakt..er det bare noe de sier?? jeg tenker litt om han liker å være med meg og tenker på meg kan det nå ikke være så vanskelig å si hei liksom...men jeg gidder nok ikke dette i lengre tid om det alltid blir jeg som tar kontakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det :) men han sier selv at han ikke er noe flink til å ta kontakt..er det bare noe de sier?? jeg tenker litt om han liker å være med meg og tenker på meg kan det nå ikke være så vanskelig å si hei liksom...men jeg gidder nok ikke dette i lengre tid om det alltid blir jeg som tar kontakt..

I utgangspunktet er det nok en sammenheng imellom hvor interessert man er og hvor flink man er til å ta kontakt, tenker jeg.

Så jeg tror da at du tenker helt riktig her. Viser det seg at det alltid blir du som tar kontakt, så er det ikke liv laga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...