Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å prøvde dongeribukser idag, og har aldri i mitt liv blitt så deppa av klesprøving som jeg ble.

Prøvde Tiger of Sweden bukser, og de var bare så fordømt små i størrelsene! Hvordan skal man egentlig se ut for å komme inn i et par dongeribukser uten stretch? Vurderte å prøve nudi jeans, men gadd ikke. Er det bare fornarina som duger?? lei av de, ALLE har dem jo. Bruker 28 i de, men hva gjelder TOS kom jeg såvidt inn i 30 i midja, og da så ikke resten av buksa ut! Hang i poser rundt beina, fordi den var altfor stor der igjen.

Dårlig gjort :( Nesten så jeg håper dongeri går av moten. Hvis ikke må jeg begynne med noen seriøse joggeturer snart :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri prøvd Tiger-jeans, men har hatt akkurat samme opplevelse som deg da jeg prøvde Jeans for all mankind/Seven. (All mankind - my ass! :evil: ).

Selv har jeg Nudie jeans og kan absolutt anbefale dem! ... ikke var det traumatisk eller deprimerende å prøve dem i butikken heller!

Skrevet

Wrangler har ihvertfall større livvidden enn 30...

Skrevet

Kanskje jeg skal manne meg opp til å prøve nudi allikevel da :)

Takk for tipset om wrangler, men liker ikke den lappen bak på lomma, og må jeg ha større enn 29 så kan det være det samme. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det så nøye hva det står på størrelseslappen så lenge buksen sitter fint? Leser du litt i andre tråder her, så ser du at mange reagerer på at mange steder er størrelsene blitt mindre. Håper du har bedre selvtillitt enn at du lar deg knekke av av str er 30 og ikke 28!

Gjest sexysadie
Skrevet

Levi`s 501 er d eneste som duger +++ levi`s nr 555.

Ellers er jeg faktisk storfornøyd m ei billigdongery ifra HM.

Den ble kjøpt MØRK blå og har nu eldest m stil..... :kul:

Skrevet

Jeg lar meg ikke knekke, men jeg blir mer provosert over at de er så små i størrelsene. Dessuten sitter de ikke fint når jeg må over 29 pga. de blir store i lårene og bak i ryggen.

Er egentlig ikke så mye i veien med selvtilliten :)

Den lappen jeg mente var den store brune som sitter på baklomma, synes ikke det er pent.

Levis har jeg ikke prøvd på mange år, men kan hende det er verdt å sjekke de ut :) Så noen på HM for lenge siden jeg syntes var fine som hadde ganske mye stretch, men tror ikke de finnes lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...