Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke barn selv, men jeg er glad i å gå på flystevner og gjør dette en del. Men det jeg må si jeg reagerer på ihvertfall er at jeg en rekke ganger ser folk med veldig små barn på flystevne. Sågar barn i barnevogn. Er det bare jeg som reagerer på det eller? Altså på flystevner så bråker det gjerne ganske mye til tider. Jetjagere med etterbrennere er ikke akkurat stillegående, og så små barn kan neppe ha noen glede av det. Det må da vitterlig mest av alt være en skremmende opplevelse. Noen synspinkter på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være veldig spennende for barn (fra 3år) å se på fly i lufta! Lyden sjønner eg hva du mener med, jeg hadde hatt med hørselvern jeg :)

Skrevet

Jeg var på flystevne for noen år siden,og der var det masse små barn,fra sånn 2-3 år. På slutten av stevnet fløy det et jagerfly frem og tilbake flere ganger,det bråkte noe helt synnsykt,og det ristet langt inni sjelen da det fløy over oss. De minste barna ble livredd og skrek som bare det, ville ikke tatt med så små barn på slike stevner, for uten om at de har på seg hørselsvern! Var vondt å høre skrikene deres og hvor redde de ble :/

Skrevet

Det må være veldig spennende for barn (fra 3år) å se på fly i lufta! Lyden sjønner eg hva du mener med, jeg hadde hatt med hørselvern jeg :)

Når unger blir en 4-5 kan jeg godt skjønne at de har stor glede av det. Var selv 5 første gang. Men jeg har opplevd folk med barnevogn på flystevne. Og synes det er litt drøyt. Hørselvern eller ikke. Det stenger ikke ute lyden helt heller.

Skrevet

Enten det er flystevne, bilrace eller konsert, små barn bør enten holdes borte eller gis hørselvern. For mye lyd er vondt og skadelig, og små barn har ikke våre muligheter til å beskytte seg eller velge det bort selv.

Skrevet

Tror jeg var ca 4 første gangen, og elsket det! Fikk hørselvern, og stod tett inntil pappa hvis det skulle bli skummelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...