Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kommentar :overrasket:

Kom igjen da!

Skrevet

Jeg hadde gått for den fra Bosch.

Jeg har hatt - og har - endel produkter fra Bosch og alltid vært veldig godt fornøyd med dette merket.

LG kjenner jeg ikke til, men generelt blir jeg alltid litt skeptisk når man slenger på "ekstra-gaver", sånn som de Jamie O. tingene. Tenker at kanskje ikke produktet er så bra siden det må lokkes med noe.

Skrevet

Bosch. LG kan sikkert være bra, men bosch VET man er bra. Tror også Euronics har et bra pakketilbud på bosch for tiden

Skrevet

Bosch. LG kan sikkert være bra, men bosch VET man er bra. Tror også Euronics har et bra pakketilbud på bosch for tiden

Takker dere for svar. Jeg vet ikke hvorfor jeg falt for LG. Kanksje fordi varene så fine ut, og ble også fristet av de tingene som fulgte med. Er veldig usikker. Tiden går og har ennå ikke bestilt ferdig kjøkkenvarer.

Tenkte også å bestille følgende hos dem da prisen var mye lavere enn de andre butikkene:

LGpakke9990,-

oppvaskmaskin4490,-

GorenjeKjøleskap5700,-

mb380stal.aspx"'>Behamicro3490,-

Ventilator1895,-

Trenger virkelig til å ta en avgjørelse.

Skal jeg gå for disse varene eller....??

Skrevet

Ville helt klart ha gått for Bosch, siden det er ett av 2 merker du spør om:)

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg solgte hvitevarer for ett par år siden var det utrolig mye krøll med LG vaskemaskiner og kjøleskap.

Jeg hadde IKKE kjøpt LG pga dette.

Har kjempegod erfaring med bosch da...

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

:Nikke:

Og tar jeg ikke helt feil så er det akkurat den pakken som TS har linket opp, men da er den solgt via kjøkkenleverandøren (som nok får litt rabatt siden prisen er bittelitt lavere i den linkede annonsen enn hos Euronics) ;)

Bosch er normalt bra greier :)

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...