GladeMarianne Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Vi er på leting etter organsa bordløpere i en blå nøyanse mellom konge blå til marine blå. Er det noen som vet hvor vi kan få kjøpt dette? Vi trenger svært mange meter da det er til bryllupsbordet vårt. Vi har sett på Kid, Princess, Panduro, Tilbords, Bohus, Kremmerhuset uten å finne noe.
Charleene Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Jeg vet de har det på en lokal sjappe her jeg bor. Men om ikke du er i nærheten av stavanger, så blir det vel kanskje litt vanskelig. OG jeg har sett det på ebay. Sjekk denne linken her: Min lenke
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Vet ikke hvor du er fra da, men om det er Løiten lys der så selger de der. Enkelte blomsterbutikker har, panduro har også (her jeg bor hvertfall), ebay eller andre nettbutikker..
Gjest Solstråla88 Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Prøv deg på Decorium.no, Selskapsshop.no eller tilbryllupet.no;) Lykke til
GladeMarianne Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2011 Vet ikke hvor du er fra da, men om det er Løiten lys der så selger de der. Enkelte blomsterbutikker har, panduro har også (her jeg bor hvertfall), ebay eller andre nettbutikker.. Takk for tips, men har allerede sjekket der. De har alle andre farger enn ordentlig blå
GladeMarianne Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2011 Jeg vet de har det på en lokal sjappe her jeg bor. Men om ikke du er i nærheten av stavanger, så blir det vel kanskje litt vanskelig. OG jeg har sett det på ebay. Sjekk denne linken her: Min lenke Takk for svaret. Jeg bor i Østfold, men skal faktisk til Sandes om halvannen uke, og være der noen uker. Kunne du gitt meg kontaktinfo til butikken slik at jeg kan ringe å høre om de har blåfargen, hvilken lengde og om de kan sende meg bilde av løperen
Charleene Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Takk for svaret. Jeg bor i Østfold, men skal faktisk til Sandes om halvannen uke, og være der noen uker. Kunne du gitt meg kontaktinfo til butikken slik at jeg kan ringe å høre om de har blåfargen, hvilken lengde og om de kan sende meg bilde av løperen Sender deg pm
GladeMarianne Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2011 Sender deg pm Har ikke fått melding i innboksen min enda... Håper det kommer
Personlig12 Skrevet 5. mai 2011 #9 Skrevet 5. mai 2011 Her leser jeg "blå orgasme", var absolutt ikke det denne tråden handlet om nei. På tide med helg kanskje?
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. mai 2011 #10 Skrevet 5. mai 2011 Takk for svaret. Jeg bor i Østfold, men skal faktisk til Sandes om halvannen uke, og være der noen uker. Kunne du gitt meg kontaktinfo til butikken slik at jeg kan ringe å høre om de har blåfargen, hvilken lengde og om de kan sende meg bilde av løperen Kremmerhuset på amfi moss har ihvertfall, var der senest på tirsdag og så. 4 meter til 29 kr.
Charleene Skrevet 5. mai 2011 #11 Skrevet 5. mai 2011 Har ikke fått melding i innboksen min enda... Håper det kommer Jeg mener jeg sendte... kan sende på nytt jeg. No problem
ChrissyX Skrevet 6. mai 2011 #12 Skrevet 6. mai 2011 Jeg så faktisk noe lignende på vår lokale Tilbordsbutikk her i dag.. Nydelig kongeblå farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå