Gjest anygirl Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Heisann. I September i 2010 kjøpte jeg meg en splitter ny Sony Ericsson Vivaz Pro. Fikk feil etter en mnd eller to, den låste seg i flymodus, slo seg av og på, og plutselig fungerte det ikke å ringe eller sende mld. Sendte den på rep. Fikk den tilbake etter noen uker, så skjedde det samme igjen å sendte den på rep. på nytt. Fikk den tilbake for noen uker siden å nå klikket den igjen å skrur seg av og på i ny og ne og i flymodus. Nå har jeg hatt samme feil 3 ganger. Kan jeg heve kjøpet nå eller kreve ny tlf nå eller må den sendes inn på rep på nytt oh hvis den da klikker igjen, kan jeg heve eller kreve ny? Takk for svar!
aluminium Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 De har bare to forsøk på å reparere samme feil. Hev kjøpet om du vil... http://lovdata.no/all/hl-20020621-034.html#30
Gjest anygirl Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 De har bare to forsøk på å reparere samme feil. Hev kjøpet om du vil... http://lovdata.no/all/hl-20020621-034.html#30 Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå