Gå til innhold

Når man ikke er helt rein nedentil.......

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym i dag

Elskeren min stod på busstoppet og ventet på meg, uventet.

Inn i bilen hans til masse deilig kos og kyss.

Hånden hans finner veien ned i buksen min, og da sier jeg som sant er, at jeg er ikke helt rein der nede etter en lang dag på jobb uten mulighet til underlivsvask. Jeg var altså ikke helt forberedt på å møte ham, for å si det sånn.

Jeg koste videre med ham, og gav ham deilig oralsex.

Var det dumt å si det? Skulle jeg bare latt ham fortsette? Det kunne blitt både oral og samleie.

Hvorfor spør jeg? Jo, fordi jeg ikke har hørt fra ham på over en uke, og da slo det meg at kanskje dette var en turn-off for ham i forhold til å begjære meg?

Jeg kan leve med det, så akkurat DET gjør ingen ting, men er litt nysgjerrig. Hva gjør man i en slik situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det var turn-off å høre akkurat det....han kunne jo forestille seg at du var generelt lite påpasselig med hygienen. Når det er sagt, så virker det ikke akkurat sånn, det er jo ikke så mange som vasker underlivet i løpet av arbeidsdagen.

Selv ville jeg ikke sagt noe om det, virker litt rart å si det hvis du er normalt renslig.

Men det trenger jo ikke være den uttalelsen som er årsaken til at du ikke har hørt fra ham.

Ta kontakt selv, kan jo hende han også lurer på hvorfor han ikke har hørt fra deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva typen din tenkte eller ikke. For min egen del så vil jeg si at jeg tenner på kvinnekjønn som dufter.... ja akkurat.. kjønn.

Har ofte sagt til dama at hun ikke behøver å "skrubbe" seg nedentil før vi skal kose.

Tror dere jenter er litt for engstelige for at dere ikke er rene nok. Men det er vel klart at om det er med en helt ny partner så kan det være greit å være nyvasket.

Selv så liker jeg å være nyvasket før sex. Men så har vel kanskje ikke vi menn de samme deilige duftene som dere kvinner da :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann 53

Du skulle nok ikke sagt noe. Han viste at du hadde en arbeidsdag bak deg og viste hva han gikk til. Etter noen timer på jobben, blir den deilige duften av kvinnekjønnet mer merkbar, fuktigheten øker, og mange av oss liker det. Han ble kanskje skuffet, men vi får håpe at han prøver seg igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym i dag

Takk for fine svar! Spesielt var det veldig OK å lese mannssynspunktene. Dere har noen interessante poeng der, som jeg ikke har vært klar over.

Og elskeren min? Han har jeg nettopp vært sammen med, munnsex og full pakke, så han tok ikke skrekken, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min er helt enig med Rune og Mann53. Han maser stadig om jeg ikke kan dusje litt sjeldnere...

Selv sliter jeg litt med ikke å dusje hver dag -men jeg kan jo godt dusje om morgenen så kan vi ha sex om kvelden :sjarmor:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...