zmurfette Skrevet 5. november 2003 #1 Del Skrevet 5. november 2003 Vet at dette er et tema som dukker opp her inne ofte. Er det noen som har oversikt over hvor mye ikke-alkoholiske drikkevarer man bør ha? Og er det noen som har noen ide om hvordan man kan regne ut hvor mye man trenger av ting som... *Velkomstchampagne *Vin/øl til maten *Konjakk og likør til kaffen og den berømte bryllupskaka... *Drikke til paaaaarty Og hva med kaffe - noen som også har servert te? (gjester fra England ikke spesielt glad i kaffe...) - og hva med ulike sorter kaffe; kunne egentlig tenkt meg å servert espresso, cafe latte osv....hatt kaffebar...noen som har prøvd eller tenkt noen tanker om noe slikt? Så mange spørsmål jeg kommer med i kveld... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 5. november 2003 #2 Del Skrevet 5. november 2003 Send meg en pm med din mailadresse så skal du få et excelark med all den informasjon du etterspør. Dersom du hadde søkt, så hadde du funnet ut at jeg har sagt dette mange ganger før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest2 Skrevet 6. november 2003 #3 Del Skrevet 6. november 2003 http://www.bryllupscompagniet.com/sporsmal/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå