Gå til innhold

Sko

zmurfette

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster sko og hvor kjøper man slikt?

Noen som har kjøpt brukte sko? (Ser for meg at de kjapt blir skitne siden de fleste vel er hvite...)

Er det et must at de er hvite eller synes dere det høres fornuftig ut at jeg kjøper dem i en av de fargene jeg skal ha i kjolen (når jeg finner ut hvilke det skal være...)

Er jeg egentlig helt normal når jeg er like opptatt av skoene som av kjolen? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg bestilte mine frå USA (Bridalshoes), kosta meg omlag 400,-. På brudesalongar får du dei vel frå 800 til 12-1400...

Det er vanleg å ha same farge i sko som kjole - ivory kjole -> ivory sko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg egentlig helt normal når jeg er like opptatt av skoene som av kjolen? :forvirra:

Jenta mi, du er bare i startgropa...

Bare vent til du oppdager hva for slags detaljer du vil henge deg opp i etterhvert!

Vær trygg på at ingen registrerte jenter her inne vil noensinne syns at du spør rart!!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som bestilte sko gjennom bridalshoes... Gikk alt som det skulle gjøre, hendhold til frakt, betaling osv..

Har funnet drømmeskoene mine på den siden. Er koene store i størrelsen, små i størrelsen eller er de normale????

Har aldri handlet på nett gjennom utlandet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dere som bestilte sko gjennom bridalshoes... Gikk alt som det skulle gjøre, hendhold til frakt, betaling osv..

Ja, bortsett fra tollnaziene på Alnabru som hadde kontinuerlig jobb-sakte-aksjon da jeg var der for å fortolle pakken min (kunne ha gjort det via web også, eller latt de fortolle selv).

Har funnet drømmeskoene mine på den siden. Er koene store i størrelsen, små i størrelsen eller er de normale????

En del av skoene finnes i vide størrelser (W). Jeg har brede føtter, bruker 39-40 i sko, og bestilte 8W. De passet helt perfekt, OG er gode å gå med (selv med 10cm hæl!). Holdt ut i 10 timer sist :D

Har aldri handlet på nett gjennom utlandet...

Jeg har inntrykk av bridalshoes.com som en seriøs leverandør hvertfall. Du har gratis bytterett også, samt at de kan farge skoene for deg (hvis du vil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine sko hos Skoringen til 400 kr. Hvite sko blir naturlig nok møkkete i løpet av en slik dag, men det er jo mulig å vaske bort mye av denne møkka også.

Kjøper man brukte sko, bør man kunne forvente/kreve at de ikke skal være stygge og med flekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine hos en skobutikk som heter Cinderella, de var på salg og jeg ga 350 kr for de! De er sånne slingback eller hva det kalles! Var noen her inne som hadde kjøpte sko som nesten var helt like, men jeg husker ikke hvem det var....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grensen skotøimagasin i andre etasje har de et stort utvalg av silkesko som kan farges. Så ikke så nøye på prisen, men tror den lå mellom 500 og 1000 kr for de vanligste skoene. Et fint alternativ hvis kjolen ikke er helt standar hvitfarge.

trykkleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjekk heilt fint med mine - men du bør berekne god tid. Det tek nemleg lengre tid med levering til utlandet - særleg grunna fortolling... Men alt var som det skulle, og skoa passa heilt perfekt. Min er låge i hælen, og sandalaktige - og perfekte for meg med smal fot... (Dei heiter 'Lynn')

Eg brukar str. 37 og bestilte 6,5 - dei passa perfekt! (Eg fekk heller ikkje bindt i føtene etter ein heil dag!) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg bestilte mine frå USA (Bridalshoes), kosta meg omlag 400,-. På brudesalongar får du dei vel frå 800 til 12-1400...

Det er vanleg å ha same farge i sko som kjole - ivory kjole -> ivory sko...

Hvor lang leveringstid var det Pip ?

Kan du noe om sko str.... jeg må ha den str. som tilsvarer 38...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurre: Eg meinar mine kom omtrent ein månad etter bestilling. Og 6,5 var heilt passe til meg som brukar 37, så eg vil tru 7 er storleiken du må ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurre: Eg meinar mine kom omtrent ein månad etter bestilling. Og 6' date='5 var heilt passe til meg som brukar 37, så eg vil tru 7 er storleiken du må ha...[/quote']

Men i dag prøvde jeg en brudesko i brudebutikken, det var en str. 5, hvilkent land har disse str.... ?

Blir så forvirret av dette her. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snurre: Eg sa feil til deg, forresten (surrete!) - 7,5 tilsvarer 38! (I bristiske storleikar er det nok 5... samd i at det der kan vere forvirrande! Trur du kan finne ein tabell på det her - viss du går inn på 'metrics in clothing')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...