Klips Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 For en stund siden på kongen av queens fikk D&C noen andres bilder fra fotobutikken og fant ut hvor kjedelig deres eget liv var. Synes det var litt morsomt å fundere på hva slags bilder som ville gjort at jeg følte at et annet par var sinnsykt kule (ikke nødvendigvis misunnelig, jeg er jo selv også sinnsykt kul!) Så, det kuleste paret jeg kan forestille meg, hva slags bilder ligger i fotoposen deres? - barn, selvfølgelig, det kuleste paret i verden har minst to ville krabater, en jente og en gutt - par perfekt på et landsted med venner og/eller familie. der spiser de lange, bungnende måltider i hagen, både til lunsj og middag, par perfekt dykker, ser bra ut i våtdraktene sine, i tørrdrakter også sikkert; de surfer og bader og spiller kanskje boccia og volleyball, og drikker hvitvin om kvelden, kanskje et av barna sitter i teppe på mammas fang selv om det er etter leggetid - på et bilde er par perfekt dresset opp i svart og ser dritstilige ut og danser tango - på fjelltur med ungene, og et annet par og flere barn kanskje, ser mektig sporty ut - og i alpene svosjer par perfekt plutselig ned fjellsidene i kule skiklær og sitter med rødvin foran peisen - helaften for jentene, flust med vakre kvinner som drikker vin og ler - en romantisk tur til paris, selvfølgelig hmmmm Noen andre som har lite og gjøre og lyst til å drømme litt?
Pip Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 spiller kanskje boccia og volleyball, ...har ikkje så mange tankar rundt det - men eg trur kanskje ikkje 'mitt perfekte par' spelar Boccia... Såg sjølv den episoden du snakkar om, faktisk - for min del skulle det nok mykje til før eg vart nedtrykt pga. av vår livsstil ut frå andre sin... Om du skjønar...
Arwen Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Såg sjølv den episoden du snakkar om, faktisk - for min del skulle det nok mykje til før eg vart nedtrykt pga. av vår livsstil ut frå andre sin... Om du skjønar... Ahhh.. dere er det perfekte par altså
Klips Skrevet 5. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2003 Såg sjølv den episoden du snakkar om, faktisk - for min del skulle det nok mykje til før eg vart nedtrykt pga. av vår livsstil ut frå andre sin... Om du skjønar... ja, som jeg nevnte blir jeg altså ikke misunnelig på andres liv, men jeg synes det er morsomt å fantasere litt. Er jeg helt alene om det, da?
Pip Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Ahhh.. dere er det perfekte par altså Jepp! Det eg meinte var vel at me ikkje er misnøgde med livet vårt på nokon måte, og lever slik me vil. Om det ikkje inkluderer dykking - vel OK... Kan ikkje forklare det, eg...
Klips Skrevet 6. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2003 jamen jeg er jo ikke misfornøyd!!! det skjer hver gang, har lyst til å drømme og fantasere og skravle om kule ting å gjøre, få noen ideer til ting å gjøre i det virkelige liv kanskje. men så kommer det alltid noen snusfornuftige politisk korrekte innlegg og avsporer alt sammen. for hundrede gang, jeg gjorde dette for moro skyld! hvis du ikke synes det er noe morsomt kan du vel skrive snusfornuftige og politisk korrekte innlegg et annet sted? sorry at blir så irritert, men blir glad når ser at er kommet svar på tråden min, og så er det bare sånt tull
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #7 Skrevet 6. november 2003 Reagerte også på samme måten som deg Klips... Liker å dagdrømme om hvor perfekt livet kan bli . Ser heller ikke noe galt i det. Jeg synes også at det perfekte paret bør ha to barn. Jente og gutt. (Selv har jeg en jente på 3 år). Videre må de være veldig sporty, og dette må komme frem av bildene. Jeg ser også for meg vannski og surfing... Muligens en seilbåt. Videre må de ha "pene", "sporty" og "spesielle" venner. Ser for meg et party i en hage, der alle nipper alkohol, spiser god mat, en av vennene spiller på gitaren, (må ha minst EN musiker-venn)mens resten synger med. En skikkelig vennegjeng! Alle må selvsagt smile, og se særdeles glade ut God smak er også viktig: Det perfekte paret er selvsagt ekstremt velkledd på alle bilder. Klærne passer perfekt til alle situasjoner. Besteforeldrene til barna bør se pene og rike ut... Barna smiler og ler på HVERT eneste bilde. Både Mor og Far i familien er velutdannet, og sitter i respektable jobber. (hvordan dette skal komme frem på bildene, er jeg usikker på) Man skal kunne se på bildene at de elsker hverandre dypt og inderlig..... Far i huset kan både lage mat og mekke bilen. Bilde av far i forkle med særdeles komplisert rett, og bilde av far i garasjen med en eller annen skrutang.... Mor er sporty, også veldig flink til å lage mat, og hjelper far med bilmekkingen... Stil er også viktig... Hus/ leilighet må se velstelt, pent, gjennomtenkt, ryddig, stort og stilig på hvert eneste bilde!! Har selvfølgelig en spesiell god og gjennomtenkt smak. Respekterer også folk som tar barna sine med på gå-turer i fjellet. Er enig i at det bør være noen slike bilder. Gjerne med et felles vennepar som har barn i samme alder. Det skal komme frem av bildene at alle barna er gode venner, krangler og sutrer ikke øh... :o . tviler sterkt på at jeg noen gang får se en slik billedserie... men liker jo å dagdrømme... Jeg skal jo selvsagt ha en slik i fremtiden, da.......
LaToya Skrevet 6. november 2003 #8 Skrevet 6. november 2003 Det perfekte par har bilder av "lykkelig" ting som fødsels selskap for barna med smilende glade barn og ballonger rundt. Bilder av paret på romantiske steder hvor de er glade og munterheten stråler fra bildene. Eller det kan være bilder fra spennende ting, som ulike aktiviter og mennesker. Det som går igjen er at alle menneskene er glade og smiler :D Det er iallefall det jeg tenker på, det perfekte paret hvor alle smiler og er glade, de driver med ulike ting og alt virker så bra ..... !
Klips Skrevet 6. november 2003 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2003 Hoi, gjest, du tok mer av en meg! :o Tror ikke mitt perfekte par er både rike, suksessfulle, velutdannete, ryddige og smakfulle, det blir litt for mye av det gode De trenger for eksempel ikke være rike. (Men hvordan i all verden skal de få råd til alle aktivitetene jeg legger opp for dem da?) Dessuten krangler barna litt. Men så blir de venner igjen!
Jen Skrevet 6. november 2003 #10 Skrevet 6. november 2003 - En nydelig hagefest. Mange bilder fra den. Smilende fjes over alt. - Gondoltur i Venezia. Paret sitter tett sammen, han har armen rundt henne. Også noen bilder fra byens gater, og fra et restaurantbesøk. - På stranden med barna. Pappaen bygger sandslott med barna og blinker lurt til mor som tar bildet. Bilder av barna som bader og leker med hunden. Det som gjør paret så perfekt, er at alle bildene viser kjærligheten alle i familien har for hverandre. Alle motivene er rolige og harmoniske og får fram hvor perfekte de er. Ingen bilder hvor noen blunker eller ser missfornøyde ut. Bare snille barn, morsomme dyr, stilig mann og vakker dame.
Gjest lekebøll Skrevet 6. november 2003 #11 Skrevet 6. november 2003 Var fælt så smilende, harmonisk og perfekt alt måtte være her da. Jeg ville gjerne hatt med et par stygge grimaser, litt riving i hår og slikt... Uten litt harme blir det jo møkkakjedelig.
philippa starck Skrevet 6. november 2003 #12 Skrevet 6. november 2003 Artig!! Jeg så episoden, og lurte på hva andre ville synes om de så våre fotoposer.... Mitt Perfekte Par har endret seg etter at jeg fikk barn selv, så jeg går ut fra at Par Perfekt har barn... Bilde 1: Par Perfekt ute i seilbåt. Flott vær naturligvis, og familien er kledd i hvitt og blått og ser svært maritim ut. Barnet har på redningsvest og smiler fornøyd mens han/hun spiser et eple. Bilde 2: Par Perfekt i kuule skiklær, været er naturligvis flott... De har ski/snowboard på bena, barnet kanskje i bæremeis på ryggen. Stilig solbriller på alle tre, Pappa Perfekt er knalla god til å sstå på ski, og sånt vises ikke på bilder... Bilde 3: Par Perfekt på hytten sammen med gode venner. Alle har på seg nikkerser og gode tøfler, og hytten er skikkelig bonderomantisk. En flaske vin på bordet, og ost og kjeks på et fat. Bilde 4: Par Perfekt i sengen. Alle i hvite frottemorgenkåper, frokost på et brett. Sengen er stor og i mørkt tre. Bilde 5: Par Perfekt på fjelltur i regnet. Alle godt innpakket i regntøy, Pappa Perfekt bærer en ryggsekk med nistemat som Mamma Perfekt har laget til. Bilde 6: Par Perfekt på julaften morgen. Alle har pysjamaser på og sitter og ser på Disneytegnefilmer sammen i en stor sofa med masse puter. Par Perfekt er jo fantastisk vakre, har fantastiske kropper, fantastiske jobber, hvite tenner, gode og sunne holdninger, adoptivbarn i Etiopia, er FAU-leder og står for ethvert 17.mai arrangement som arrangeres, lager ofte til sammenkomster - både høytidelige og uhøytidelige - har et flott hus med fantastisk beliggenhet, ++++
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #13 Skrevet 6. november 2003 "mitt" perfekte par; -mange venner -ingen barn -mange ferier -hagefester -skogsturer/fjellturer sammen -turer på teater/opera osv -veldedig arbeid.. -sosial omgang med kolleger
Jen Skrevet 6. november 2003 #14 Skrevet 6. november 2003 Var fælt så smilende, harmonisk og perfekt alt måtte være her da. Jeg ville gjerne hatt med et par stygge grimaser, litt riving i hår og slikt... Uten litt harme blir det jo møkkakjedelig. He-he. Jeg vil ha det ganske sukkersøtt, ja. Vi får nesten bare bilder med grimaser, lugging osv., så det hadde vært utrolig forfriskende å se noen som klarte f.eks en hel dag på stranden med barn og hund uten snørr og tårer. Like friskt smilende når solen gikk ned *sukk*.
Klips Skrevet 6. november 2003 Forfatter #15 Skrevet 6. november 2003 hihi, nå begynner det å likne noe her! Men det er en hårfin balansegang, vil for eksempel mye heller ha "oj" jenta (netcom reklamen) på bildene mine enn "du blir hva du spiser"-knekkebrødmannen (han som spiser knekkebrød, altså, han er jo 10x kleinere enn kameraten som spiser bacon)
Gjest Halliburton Skrevet 6. november 2003 #17 Skrevet 6. november 2003 Jeg så den episoden og den var dødsmorsom..... vaffelsex H.
Gjest Embla s Skrevet 6. november 2003 #19 Skrevet 6. november 2003 Morsom tråd * Jeg syns i allefall at den perfekte familien må fotograferes mens de er på ridetur (barna er litt større på dette bildet), gjerne ridetur i Jotunheimen eller lignende sted! (de er seff. dødsgode til å ri, også far ) * Også er familien på tur over Besseggen eller lignende strabasiøs tur (alle ved godt mot ) *Familien baker (julekaker?) sammen, Far har mel på nesen, mor er rød i kinnene (for far har akkurat kløpet henne lett i baken ), barna er kreative og flinke til å rydde etter seg (og spiser ikke for mye deig) * Familien i klinlike fjell-anorakk-sett på langrennski i gnistrende vinterlandskap! Appelsin, kakao og kvikk lunsj i sekken hos far
vivi Skrevet 6. november 2003 #20 Skrevet 6. november 2003 Så herlig å få drømme litt Mitt par er det perfekte: Knallsterk økonomi, jobber med karrieremuligheter. Perfekte barn,som ikke sluntrer unna lekser eller er kranglete. Barna er lydige, men klarer også å ivareta sin personlighet. Alle konflikter ( det er noen ganger LITT krangling,da) blir løst i familieråd, med kyss og klem til slutt. Det perfekte par respekterer hverandre. De vil absolutt ikke eie den andre part. De oppmuntrer til selvutvikling. De har perfekte kropper. Muskuløse og brune. Nydelige tenner, og så er de alltid velkledd og etter siste mote. Alt etter situasjonen. Frisyren er også uklanderlig. Masse venner har de. Og de ferierer sammen ,enten i de flotte båtene sine eller i utlandet ett sted, hvor de har leiligheter. Akk,akk........ det er jo en deilig drøm :klem2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå