Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å forholde seg til at "alle andre" blir gravide eller har småbarn og late som alt er så fantastisk...høre på historier og baby/barnesnakk heeele tiden.

De skulle bare visst!

Hvordan jeg takler det? Jeg er feig. Unngår gravide og småbarn så mye som mulig. Det er ikke akkurat bra. Har ikke sett in venninne siden før jul... orker bare ikke. Prøver å ta mot til meg å spørre om vi skal ta en tur på cafe o.l....men venter lengst mulig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ventingen! Noen ganger er det bedre å vite......

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er ikke akkurat aktiv i senga - så jeg synes det er vanskelig å vite at det er tiden rundt EL..og jeg er heldig om vi har sex 1 gang!

Takler det ikke... maser og spør og prøver alt jeg kan, men han er like dau...og så skjønner han ikke hvorfor jeg synes det er vanskelig når andre får det til...!!!

Skrevet

Venting...venting og så negativ test så mer venting før man i det hele tatt kan prøve igjen... uff det er så slitsomt å vente og vente og bli skuffet gang på gang. Og det å lure seg selv til å tro at alt er symptomer. Sitter og venter på å kunne teste igjen. Skulle ønske man fikk beskjed med en gang om det klaffet eller ikke. Jeg er så ufattelig utålmodig! :fnise: Men jeg prøver å se positivt på det. Når tanta dukker opp så tenker jeg at jaja.. da blir det er ny måned med :sengekos: og at det kanskje ikke var meningen at det skulle klaffe nå. Sist syklus trøstet jeg meg meg at om det hadde klaffet så hadde jeg sannsynligvis tilbrakt jula på fødestua. Ikke helt optimalt, nei :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er ikke akkurat aktiv i senga - så jeg synes det er vanskelig å vite at det er tiden rundt EL..og jeg er heldig om vi har sex 1 gang!

Takler det ikke... maser og spør og prøver alt jeg kan, men han er like dau...og så skjønner han ikke hvorfor jeg synes det er vanskelig når andre får det til...!!!

[/quote

Er det du som har mest lyst på barn, mens for han del spiller det ikke så stor rolle? Hvis det er sånn, så er det imponerende at du holder ut! For jeg tror ikke jeg hadde vært sterk nok til å holde ut prøvingen om ikke mannen min var like engasjert som meg i prosessen.

Skrevet

D verste er ventingen og skuffelsen som kommer når d ikke gikk denne gang heller.

Jeg syns alle rundt meg er gravide!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det går veldig i berg og dalbane, noen perioder er verre enn andre. Værst er når du gang på gang for skuffelsen at det ikke gikk denne gangen heller. Vært prøver siden Mai 07, og kan være tungt når det føles ut som alle rundt blir gravide kjempe fort og alle snakker baby-ting... det er rart med det at man aldri mister helt håpet for det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...