Gå til innhold

Skal, skal ikke...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har en kompis som jeg har kjemt i over ti år, i de siste par mnd har jeg fått følelser for denne mammen...

For to uker siden endte en fest med at jeg ble med han hjem og vi hadde sex.

Etter det har det har jeg bare fått mer og mer følelser for han. Problemet er at jeg tør ikkje si dette til han, eller jeg er vel gjerne redd for at det ikke er gjensidig..

Vi sender meldinger og prater sammen som normalt. Føler at han har "gitt meg blikk" som han ikkje har gjort før, kan nesten virke som om han er blitt litt sjenert og usikker...

Bør jeg si til han hva jeg føler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har en kompis som jeg har kjemt i over ti år, i de siste par mnd har jeg fått følelser for denne mammen...

For to uker siden endte en fest med at jeg ble med han hjem og vi hadde sex.

Etter det har det har jeg bare fått mer og mer følelser for han. Problemet er at jeg tør ikkje si dette til han, eller jeg er vel gjerne redd for at det ikke er gjensidig..

Vi sender meldinger og prater sammen som normalt. Føler at han har "gitt meg blikk" som han ikkje har gjort før, kan nesten virke som om han er blitt litt sjenert og usikker...

Bør jeg si til han hva jeg føler?

nei, tvert imot. Det du bør er å finne deg en spenstig 19åring, som er i stand til å ha sex i alle vinkler og som klarer det 8 ganger hver time i 24 timer fra mandag til neste mandag. Slik neste gang du ser ham, kan du gi ham et Rykk og Reis blikk. Han er ikke deg verdig! Redd deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man som kvinne har sex med noen så får man automatisk litt følelser..så er du sikker på at du ikke er litt rusa på hormoner og at det faktisk er følelser?

Hadde avventet situasjonen for i værste fall mister du et godt vennskap! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...