Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg trenger tips til hva man kan gjøre i London med 2 åring. Jeg er alene med barnet i to dager, og sammen med faren 1 dag. Jeg har vært der selv før, så vi kommer nok til å shoppe litt og gå på tur i parker.

Hvilke park er fin å være i?

Taxi, tube eller buss med vogn/trille??

Zoo, akvarium, museer å anbefale?

Restauranter, cafeer eller andre spisested å anbefale i nærheten av Paddington (hotellet ligger her)?

Andre tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

London Aquarium er fantastisk. Har vært på flere andre aquarium som hevder å være de beste i Europa (bl.a. i Barcelona) Men det fineste er i London.

Og London Zoo er fint. Og veldig barnevennlig.

I Kensington Gardens er det lekepark med stor Sjørøverskute.

Jeg har tatt med mine barn på Natural History Museum fra de var små, og det har vært stas (se "Kids only" nederst til venster på hjemmesiden). Særlig dinosaurene. Men en 2-åring er kanskje litt liten...?

Vi har også vært på Science Museum - men mine var litt større enn din da.

Endret av Lizzee
AnonymBruker
Skrevet

Det er også lett å ta toget (fra Victoria, tror jeg) til Brighton en dag. Tar et par timer. Selv om stranda er litt steinete (små rullesteiner, i allefall der vi var), bør det gå bra hvis dere har (bade)sko på. Det hadde ikke vi.... Så er det veldig koselig i denne kystbyen å trille ut på piren (tivoli etc der). En veldig fin måte å tilbringe en dag på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...