Tussilago_2 Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 venter og venter på ferielisten og sjekket mailen 4 ganger i dag... Utrolig irriterende, må betale depositum på ferien i slutten av uken så håper vi har fått beskjed til da.... (vet vi skal ha krav på å vite det nå...) Flere i samme situasjon???
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Nope, ingen ferielister, kjenner jeg arbeidsgiver rett kommer de vel 1. juni.....
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Nei. Men nå er så heldig at overordnet har full tiltro til at jeg selv har oversikt over mine arbeidsoppgaver og når det passer inn i min kabal at han uten unntak sier "OK" til det jeg setter opp.
Gjest Katee Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 3 og 1/2 mnd etter at vi kom med ferieønsker fikk vi endelig ferielister nå Kan ikke fatte og begripe at det skal ta så lang tid
Rosalie Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Ja, mi avdeling hadde fordelt feria før jul. Mogleg feria blir tvangsflytta av arbeidsgivar, men då må jo han dekkje alle kostnadar ved det. Trur ikkje det rammar mi avdeling, då, men det kjem nok til å ramme ei avdeling kor dei som jobbar der "berre måååå" ha fri i juli kvart år. Dei kjem nok ikkje til å få fri før utpå haustsida i år grunna prosjekt som har forskjøve seg.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Vi har heldigvis ikke ferielister, men kan ta fri når vi vil. Hadde ikke likt å jobbe et sted der man aldri kan hoppe på en billig reise, eller bare fikk fri midt på sommeren. I noen jobber er det selvsagt nødvendig at de ansatte tilpasser ferien etter hverandre, men da bør i hvert fall sjefene være tidlig ute med listene.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Hos oss var fristen for å sette opp ferie 1.mars, ikke kommet ferdige lister ennå. Kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå