Gå til innhold

Rar avkledd venninne

Fremhevede innlegg

Skrevet

tror de fleste hadde syntes det var litt rart. hehe, tror ikke jeg hadde klart og slappe av det i hvert fall, men folk er jo forskjellige, men det er vel ikke akkurat go folkeskikk da og ikke ta på seg litt klær i hvert fall. noen har jo større behov for og synes enn andre da.

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg hadde gitt fanden; d er ikke jeg som skal bestemme hvordan andre skal ha d i sitt hjem.

Skrevet
Med bare en tynn tråd mellom visse steder og maten min? Nai takk!

:hoho:

Nei, når det kommer folk, få på dere klærne!

Det er jo rett og slett god skikk og bruk. Samfunnet er nå engang slik, uansett om det er kulturarroganse å synes det er litt uffent å se en mann man ikke kjenner så godt spise taco i boxeren..

Jeg hadde reagert, men vet ikke om jeg hadde sagt fra.. Jeg hadde nok slengt en eller annen skjeiv kommentar tror jeg. En slik en som det enten blir ledd rått av, eller tatt ille opp, men resultatet ville nok uansett blitt litt mer klær på kroppen..

Skrevet
Merkelig oppførsel, og ganske respektløst mot dere som gjester i og med at de fikk dere til å føle dere ukomfortable.

Vi hadde et vennepar som bodde med oss et par uker. Dama der var likedan. Hun vaset rundt i stringtruse og kort t-skjorte om morgenen. Skikkelig ekkelt syntes jeg. Skrubbet sofaen godt da de reiste. Mannen min hadde store problemer med hvor han skulle feste blikket. Rart at ikke mannen hennes reagerte, for han oppførte seg normalt. Vi ble så paff at vi ikke fikk til å si noe på det, men kommer de noen gang igjen og hun oppfører seg likedan får hun høre det.

Hadde jeg vært på besøk hos et slikt par så hadde jeg sagt takk for meg og gått ganske fort om de ikke hadde kledd på seg litt mer!

Og hadde jeg hatt folk på besøk hos meg hadde de fått klar beskjed om å kle på seg eller pakke kofferten !!

Nei, du er ikke prippen.

Skrevet

Takk for svar alle sammen. For å si det som det er Embla... hadde jeg ikke vært der så hadde jeg trodd det var kødd selv. Men desverre ikke.

Jeg må vel i rettferdighetens navn forklare at han hadde jobba ute i kjeledress før vi kom. Så kom han inn og dusja og satt resten av kvelden i boxer. Så han kledte liksom ikke av seg for å spise taco.

Egentlig så var det rareste (i tillegg til avkleddheten) å oppleve at folk man tror man kjenner og automatisk tror lever ganske like liv som en selv, faktisk har helt andre normer og regler for hvordan man skal omgås. Har jo møtt dem i mange andre sammenhenger og de har vært "normale". Vi har i alle fall veldig forskjellige intimitetsgrenser kan man si.

Mannen min syntes det var rimelig underlig. Men vi var jo hjemme hos dem og de var gjestfrie nok til å la oss overnatte der, så ingen av oss sa noe (før vi hadde lagt oss om kvelden... da ble det hviska noe veldig gitt)

Skrevet

Nei, ærlig talt, frokost tilberedt i bh og stringtruse tror jeg jeg hadde fått problemer med å svelge... fysj!! :o

Skrevet

Jeg opplevde det samme en gang men det var hjemme hos meg.

Jeg hadde besøk av en venninne som jeg ikke hadde møtt på flere år.

Hun sov over og alt var greit, helt til kjærsten min kom på besøk.

Hun skulle ta en dusj mens jeg og kjærsten satt ved kjøkkenbordet.

Plutselig kom hun ut fra badet i bare stringtruse og satte seg ved bordet.

Jeg ble helt matt og latet som ingenting.

Kjærsten min fikset ikke dette og sa til henne at hun skulle få på seg klær og kalte henne ludder.

Det ble dobbelt så flaut og jeg skjønner fortsatt ikke hva som gikk av henne eller kjærsten min.

Mye rart?

Skrevet

Kriss: Jeg skjønner faktisk kjæresten din godt! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...