:-) anna Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Eller... det er vel kanskje jeg som er rar... dere får være testpanelet mitt. Har en venninne (ikke spesielt nær) som bor et stykke unna. Her for et års tid siden kjørte jeg og annamannen forbi der hun og samboeren bor og vi overnattet der en natt. Veldig hyggelig... men jeg ble litt pinlig berørt. For det var så mye...avkleddhet... Om kvelden satt mannen hennes i bare boxershortsen mens vi så på TV. Og det var snakk om mange timer. Morgenen etter var det hun som gikk rundt i bare stringtruse og BH mens vi lagde og spiste frokost. Også snakk om mange timer. Jeg har ingenting i mot nakenhet eller kroppene deres... Men det var så merkelig setting. Er det ikke normal høflighet å ha på seg litt klær når man har gjester?! De har knapt hilst på annamannen før. Og jeg blir faktisk litt pinlig berørt av å gumle taco vedsiden av en mann jeg knapt kjenner i bare trusa, mens jeg høflig spør om bli kjent ting. Er jeg prippen som syntes det var rart?
Gjest Madam Felle Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Nei du er ikke prippen. Jeg tror jeg hadde bedt henne få på seg noen klær, og fått henne til å få mannen til å få på seg noen klær. Normal høflighet er vel å ta på seg klær når en har gjester. Hadde min kjære gjort noe slikt hadde han fått en melding av meg som burde fått han til å ikke gjøre det flere ganger
Pip Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 :o Er det sant? Trur nok blikket mitt ville sagt ein del i ein slik situasjon...
:-) anna Skrevet 5. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2003 Det er sant!! Og det var kjempeguffent!! Og så veldig rart åkomme på besøk til noen man tror man kjenner og har mye til felles med også gjør de plutselig noe så helt rart!! Godt å høre at det ikke bare er jeg som synes det var rart! :D
mellom Skrevet 5. november 2003 #7 Skrevet 5. november 2003 Jeg går mye naken hjemme, men aldri år det er venner på besøk - jeg synes det høres veldig merkelig ut. Følte dere at det lå noe seksuelt under? Noen hentydninger eller noe?
:-) anna Skrevet 5. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2003 Seksuelt!! Nei absolutt ikke. Faren hennes var også på besøk, han syntes tydeligvis det var helt normalt... men hadde på seg klær da. Og det var ikke akkurat som om de prøvde å ta seg godt ut. Mer som at de oppførte seg slik de ville gjort om de var alene. Ga blaffen.
mellom Skrevet 5. november 2003 #9 Skrevet 5. november 2003 Jaja. Vi er vel forskjellige. Men tror nok at jeg ville spøkt litt med det før en evt. neste gang - for å hinte litt om ulike bekledningsvaner - eller sagt at jeg er så beskjeden at det ville vært kult med en t-skjorte eller noe - synes ikke det er så mye å forlange, selv om det er deres hjem.
CeNedra Skrevet 5. november 2003 #10 Skrevet 5. november 2003 kjemperart. også jeg hatt rødmet hele tiden. :oops:
*Lillian* Skrevet 5. november 2003 #11 Skrevet 5. november 2003 Hadde nok ikke følt meg helt vel med det, så nei - du er ikke rar Lillian
Gjest Madley Skrevet 5. november 2003 #12 Skrevet 5. november 2003 Jeg hadde faktisk bedt pent om at de kunne kle på seg, fordi jeg følte meg ille berørt. Men nå er jeg jo også viden kjent for å være ekstremt prippen da. Men uff...nei kle på seg!
Gjest Starya Skrevet 5. november 2003 #13 Skrevet 5. november 2003 Jeg ville glodd på lårene hennes og mumlet noe om appelsiner.. Tenker klærne hadde kommet på da, ja. Vel, for å være ærlig hadde jeg vel helst festet blikket på veggen og holdt kjeft.
@lfa Skrevet 5. november 2003 #14 Skrevet 5. november 2003 Hvis sambo hadde spradet rundt i boxeren når mine venninner var på besøk, tror jeg nesten jeg hadde begynt å lure på hva som feilte... :o Kunne heller aldri tenkt meg å sprade rundt i undertøy når jeg hadde besøk. Greit nok at man er nære venninner, men det må da være måte på. Så jeg synes ikke det at det er du som kvalifiserer til rar-stempelet i denne situasjonen... :blunke:
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #15 Skrevet 6. november 2003 Hadde helt klart syns det var kjempeekkelt!!!!
Livets datter Skrevet 6. november 2003 #16 Skrevet 6. november 2003 Hadde nok ikke synes det hadde vært direkte ekkelt, men jeg hadde blitt pinlig berørt. Alt til sin tid, og dette var ikke riktig tid å fly rundt halvnaken på!
Gjest Pjusk Skrevet 6. november 2003 #17 Skrevet 6. november 2003 Så morsomt! Jeg hadde også syntes det hadde vært skikkelig ubehagelig og pinlig! Hva sa mannen din?
Suzy Skrevet 6. november 2003 #18 Skrevet 6. november 2003 Supersært... :-? Jeg har ikke noe problem med å være halvpåkledd - sånn pysj, morgenkåpe e.l i slike sammenhenger, men hadde fått litt hetta om de jeg besøkte hadde flydd rundt i huset i undertøyet... Suz
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #19 Skrevet 6. november 2003 Ok, du følte at det var pinlig fordi du ikke er vant med det. Jeg synes ikke det er noe problematisk at du føler det slik. Du har den oppfatningen som sikkert flesteparten av befolkningen har. Alt man ikke er vant med kan oppleves rart, pinelig o.s.v. Det betyr ikke nødvendigvis at det er noe galt hverken med deg eller de. Å begynne å snakke om seksuelle tilnærmelser eller å snakke om appelsinhud synes jeg er helt på jordet!!! Og det å begynne å snakke om appelsinhud er ren mobbing og kulturarroganse: "Du skal være slik som oss ellers så mobber vi deg!".
Jen Skrevet 6. november 2003 #20 Skrevet 6. november 2003 Merkelig oppførsel, og ganske respektløst mot dere som gjester i og med at de fikk dere til å føle dere ukomfortable. Vi hadde et vennepar som bodde med oss et par uker. Dama der var likedan. Hun vaset rundt i stringtruse og kort t-skjorte om morgenen. Skikkelig ekkelt syntes jeg. Skrubbet sofaen godt da de reiste. Mannen min hadde store problemer med hvor han skulle feste blikket. Rart at ikke mannen hennes reagerte, for han oppførte seg normalt. Vi ble så paff at vi ikke fikk til å si noe på det, men kommer de noen gang igjen og hun oppfører seg likedan får hun høre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå