Gjest Lill Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Jeg så tilfeldigvis reprisen av norske talenter på tv i går, og så stakkars Berge stå der å gråte når han tapte. En ting er at foreldrene sender ungene sine inn i slike programmer, en annen ting er at ungene blir så knust om de ikke vinner hele showet. Jeg lurer veldig på om TVnorge har et støtteapparat rundt disse barna, og da snakker jeg ikke om de to falske fjollene av noen programledere de ansetter. Noen som vet?? Hilsen sinna.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Jeg synes ikke at man skal trenge støtteapparat for å kunne være med. Det er en del av livet å bli avvist. Foreldrene burde si sannheten til barna de sender visst ikke ungene er gode nok, og i såfall forklare dem raliteten med å ikke ende opp som vinner. Og det er foressten tv2 som sender norske talenter.
Gjest lill Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Det er ikke vanlig for barn å bli avvist i en slik situasjon. Professor i barnepsykologi ved Universitetet i Tromsø Willy Tore Mørch er kritisk til TV2s nye fredagsunderholdning http://www.itromso.no/nyheter/article138694.ece
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Så da mener du TS, at barn skal få være med bare fordi de er barn? Det er en konkurranse som krever talent.
Sofiemor Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Jeg så tilfeldigvis reprisen av norske talenter på tv i går, og så stakkars Berge stå der å gråte når han tapte. En ting er at foreldrene sender ungene sine inn i slike programmer, en annen ting er at ungene blir så knust om de ikke vinner hele showet. Jeg lurer veldig på om TVnorge har et støtteapparat rundt disse barna, og da snakker jeg ikke om de to falske fjollene av noen programledere de ansetter. Noen som vet?? Hilsen sinna.
Gjest lill Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Så da mener du TS, at barn skal få være med bare fordi de er barn? Det er en konkurranse som krever talent. Selvfølgelig ikke. Jeg mener at barn ikke burde delta i slike programmer. Hadde du sendt din 4 åring inn på den scenen? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=517922
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Selvfølgelig ikke. Jeg mener at barn ikke burde delta i slike programmer. Hadde du sendt din 4 åring inn på den scenen? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=517922 VG kan skrive hva de vil. Jeg synes barn skal få høre sannheten. Feks visst bestefar dør, barnet spør, hva sier du da? Jeg mener ikke å sammenligne med død, men sannheten er faktisk det beste.
Gjest lill Skrevet 2. mai 2011 #8 Skrevet 2. mai 2011 Så feks: Barnet på 7 er flink å danse hiphop. Mener du så at barnet fortjener å høre at det ikke er bra nok til finalerunden av "norske talenter" fordi det er en sannhet? Du vil ikke da tenke at barnet vil da tvile på at det er talentfullt?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #9 Skrevet 2. mai 2011 Ville aldri latt barnet mitt være med på noe slikt - altfor stor mulighet for skade på selvtilliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå