Gå til innhold

gardiner

gladidag

Anbefalte innlegg

noen som har gardintips til meg? Skal ha gardiner til tre vinduer 110x160 i stue.Veggene er malt i NEVER(lys beigebrun) og listverk+tak i furu, gulv i parkett(ask). Sofagruppe i mørk brun, salongbord i wengefarge og glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Ville hatt noen med sterke farger på, men det er min mening. Jeg liker at det er litt farger på gardinene om veggene er lyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa det er nok fint med litt farger..men er ikke så flink å sy selv og det er kjempedyrt å få sydd.Tenkte på ferdiggardiner, men hvor?Kid har fine lyse men ikke så fine m sterke farger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg kjøpte mine gardiner på kid med sterke farger. De har ikke så veldig stort utvalg, men av og til kan en komme over noen som jeg gjorde :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville valgt lyse gardiner, naturhvite slik at de står i stil til fargen på veggen.

Siden du har furu lister/tak, vil det bli "rotete" med farger og mønster på gardinene. Det er min mening da...

(Hadde malt listene og taket hvitt jeg... kjempelekkert med hvitmalt panel i taket). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardinene er fortsatt ikke kjøpt inn... Men nå er parketten lagt, det ble bjørk, kjempefin. Taket har fått to strøk m panellakk,antikk...lekkert...Kommer nok til å gå for gardiner i lin e.l. i creme eller lys beige ( Ellos hadde jo fine lingardiner=))og kanskje trepersinner i natur for litt avskjerming mot nabo`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt lange lys beige (sand) gardiner i lin hos Ellos og er kjempeførnøyd. Jeg har også beige vegger og hvitt paneltak og hvite lister/fotpaneler.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...