Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barn på 20 og 3 måneder. Og jeg har veldig lyst på søskenbilde av disse to. Men det er jo så dyrt for fotograf så jeg ønsker egentlig og finne den perfekte alder for å ta dette.

Jeg tenker at det kan være søtt nå hvor storesøster kan holde lillegutten, eller om noen måneder når han kan sitte selv, eller ett år når han kan gjøre enda mer selv. Det beste hadde jo vært å tatt bilder til alle tider, men det ønsker vi ikke og bruke penger på. Skal sies at vi er veldig flinke til å ta bilder i hverdagen, men vil gjerne ha ett ordentlig fotografbildet fra første året vi kan henge på veggen.

Er det noen som har noen erfaringer og dele for når det er best og ta bilde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med amatørfotograf?

Er utrolig mange som er flinke men ikke har klart å skape sitt eget navn enda.

De kan gjerne ta det billigere.

Så kan du jo bestille bilde fra der du ønsker selv og hvor mange for du vil nok få filene til eget bruk :)

Gjest Consensio
Skrevet

Ta kontakt med folk gjennom f.eks. foto.no

Hør om det er noen som har lyst til å prøve å ta et portrett av barna dine gratis eller for en billig penge.

Mange amatørfotografer som er på vei over opp til å bli en profesjonellfotograf vil gjerne ha så mange oppdrag som mulig for å øve seg.

Eneste er vel at de ofte ønsker å kunne bruke bildene til er portfolie som de kan vise frem til eventuelle arbeidsgivere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...