marieee Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 For ca en måned siden la jeg om livsstilen, begynte å spise sunt, trene og har gått ned 2 kilo! Jeg går altså ned sakte men sikkert (0,5 kilo i uken). I helgen besøkte jeg et vennepar i Oslo og jeg er så redd for å ha ødelagt det jeg har jobbet så hardt for å oppnå! Det ble sjokolade, vin, øl, pizza, kake, hamburger og absolutt ingen trening. Jeg har sikkert spist flere tusen kalorier hver dag og jeg sliter med enormt dårlig samvittighet. Det er snakk om i to dager altså. Er det mulig at jeg har lagt på meg disse to kiloene med fett igjen iløpet av helgen? Hva kan jeg gjøre for å rette opp skadene? Ligge på enda lavere kaloriunderskudd neste uke? Eller? Jeg blir veldig takknemlig for alle svar!! Mvh fortvilet.
kontorstol Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 1 kg opp er vel noe sånt som 7000 kcal? Alle skeier ut innimellom. Blås i den dårlige samvittigheten og fortsett å spis sunt og trene så går det nok veldig bra. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 To dager.. Det er absolutt ingenting å freake ut over, ikke ha så anstrengt forhold til mat og trening. Fortsett som vanlig uten å straffe deg selv. Ingen skade skjedd, du legger ikke på deg en kilo fett per dag.
Gjest *Maja* Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Ikke tenk på det...2 dager med kos er ingenting i forhold til resten av livet ditt med et sunt og fornuftig kosthold! Kroppen har godt av spisedager i blandt...det øker faktisk forbrenningen og du vil merke at etter 2 hviledager med kalorioverskudd vil du yte veldig bra på trening...jeg har spisedag 1 gang i uka. Da spiser jeg lasagna, pizza, kokossorbe, smågodt; Ja; Stort sett det jeg vil Dagen etter slike dager løper jeg hardere og lengre en ellers og jeg har masse ekstra energi å brenne. Husk at den nye livsstilen er noe du skal leve med resten av livet, og da kan du ikke tenke på den måten du gjør..unn deg kos iblandt og bruk heller energi på å trene flittig de neste dagene enn å straffe deg selv med negativ tankegang 1
Spøkelse Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Shit happens, kom deg over det og fortsett videre med gode vaner Du kan uansett ikke endre hva som har skjedd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå