Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg har et ganske merkelig spørsmål, for mange sikkert. jeg er nemlig i den problemstillingen at jeg er veldig spinkel og elsker å jogge. jeg merker så utrolig godt på humøret og psyken min at trening hjelper for meg, samtidig som jeg også merker at jeg bare blir tynnere og tynnere, og det er rett og slett ikke noe fint. i det siste har jeg faktisk ikke trent fordi jeg vil legge på meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er at du får i deg nok mat! Når du trener forbrenner jo kroppen fett, og om du da ikke spiser nok mat, vil du ikke klare å "holde på det du har".

Skrevet

Det viktigste er at du får i deg nok mat! Når du trener forbrenner jo kroppen fett, og om du da ikke spiser nok mat, vil du ikke klare å "holde på det du har".

spiser ganske lite, ja. men hva slags mat skal jeg spise for å gå opp i vekt? vil ikke være usunn heller

Skrevet

Jeg lurer litt på det samme. Jeg er tynn og jeg vil begynne å jogge, men jeg er redd for å gå ned i vekt! Det vil jeg ikke siden jeg er veldig tynn.

AnonymBruker
Skrevet

Drikk juice, spis nøtter, ha mer olje i matlagingen.

Skrevet

Det finnes jo masse sunt man kan spise som har sunt fett og kalorier i seg. F. eks fisk, avokado, grønnsaker kan man spise uhorvelige mengder av, frukt inneholder mye sukker så det kan dere jo pøse på med, bruk olje når dere steker maten (grøsselig mye kalorier i olivenolje), bruk saus på siden av maten etc.

Spis kjøtt, spis fullkornspasta. Nøtter som snacks nevnt over her er bra, mye kalorier der.

Fullt mulig å spise mye og sunt, det er bare å finne de sunne tingene som har masse kalorier. Så det er fremdeles sunt, men vil være med på å få opp kaloriinntaket.

Gjest *Maja*
Skrevet

Jupp, som så mange andre sier...du må pøse på med godt fett. Du har nok heller ikke vondt av å spise en del karbs som grove pastaprodukter/brun ris etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...