Lyra Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Grønn og lilla, mest sannsynlig syrin og helt lys grønt
Waterlilli Skrevet 18. mai 2011 #7 Skrevet 18. mai 2011 Vi skal ha farger som hvitt, sølv og dus grønn, og vil ha en tidløs klassisk stil med et vintage preg. Så gjenstår det å se hva jeg klarer å få til! 28 magnolia Avenue
maric Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 her er fargetemaet inspirert av gerbera blomstene så vi skal ha mange og sterke farger :)skal også bruke de blomstene i bukett, og bord dekorasjonene ++ og muligens på kaka vi skal ha ett veldig sommer inspirert tema så skal også ha sommerfugler med i detaljene
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 her er fargetemaet inspirert av gerbera blomstene så vi skal ha mange og sterke farger :)skal også bruke de blomstene i bukett, og bord dekorasjonene ++ og muligens på kaka vi skal ha ett veldig sommer inspirert tema så skal også ha sommerfugler med i detaljene Herlig! Vi hadde også et fargerikt bryllup med gerbera og andre blomster i ulike, sterke farger.
Mischa Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Må jeg bestemme meg for farger også Jeg har ikke ofret det en tanke ennå! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå