AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Dere foreldre med barn i barnehage:Når slutter dere å kle på barna deres undertrøye og strømpebukse under genser og bukse? Er jo ganske mildt ute nå, men samtidig er det jo ikke helt sommer ennå? Takker for svar:)
ellen :) Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Dere foreldre med barn i barnehage:Når slutter dere å kle på barna deres undertrøye og strømpebukse under genser og bukse? Er jo ganske mildt ute nå, men samtidig er det jo ikke helt sommer ennå? Takker for svar:) Hei! Jeg har sluttet å ha på strømpebukse og ull trøye nå, har vanlig bukse og t-shirt + genser.og jakke da selvfølgelig.
Arkana Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Det har vi ikke brukt på lenge (bor på østlandet). Her sendes gutten i parken i vanlige klær + jakke.
Minnimusepus Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Her brukte jeg strømpebukse i dag faktisk, var bare 5 grader når de dro til barnehagen pluss at det blåser en del. Har nesten sluttet å bruke det, men det hender fortsatt
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Jeg skrev det kansje ikke klart nok. Har nettopp sluttet å kle på ullundertøy på barnet mitt, men bruker forsatt bomulls t-skjorte og bomulls strømpebukse under bukse og genser. Bare lurte på om dere allerede har sluttet å bruke bommuls t-skjorte og bomulls strømpebukse. Her varierer temperaturen fra ca 5 grader til ca 12 grader.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Hei Ts her:) Beklager men jeg skrev det kansje ikke klart nok hva jeg mente. Har nettopp sluttet å kle på ullundertøy på barnet mitt, men bruker forsatt bomulls t-skjorte og bomulls strømpebukse under bukse og genser. Bare lurte på om dere allerede har sluttet å bruke bommuls t-skjorte og bomulls strømpebukse. Her varierer temperaturen fra ca 5 grader til ca 12 grader.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Hei Ts her:) Beklager men jeg skrev det kansje ikke klart nok hva jeg mente. Har nettopp sluttet å kle på ullundertøy på barnet mitt, men bruker forsatt bomulls t-skjorte og bomulls strømpebukse under bukse og genser. Bare lurte på om dere allerede har sluttet å bruke bommuls t-skjorte og bomulls strømpebukse. Her varierer temperaturen fra ca 5 grader til ca 12 grader.
Arkana Skrevet 2. mai 2011 #8 Skrevet 2. mai 2011 Vi bruker ikke strømpebukse eller ekstra T-skjorte i det hele tatt. Nå er gutten min (snart 2½) veldig aktiv, så han blir fort varm hvis han skal springe rundt med mye klær på seg. Et mindre barn eller noen som ikke er så aktiv, og derfor sitter en del i ro, ville jeg kledt på litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå