blahblahblah Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Jeg skal ha en fremføring om hva som helst. Går 1.vidergående og det er i norsk. Noen ideer til hva jeg kan ha om? Burde være noe dagsaktuelt, og helst noe litt interressant.
Timseh Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Da jeg gikk 1.vgs så hadde jeg faktisk om sex. Hehe, hele klassen fulgte med - fikk 6
Gjest Spinell Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Hvis fremføringen skal være om hva som helst, går jeg ut fra at det dere skal bedømmes etter er hvordan dere klarer å framstille ting muntlig, hvordan dere legger opp en framføring og hvordan dere har gått fram for å finne fram fakta. Du bør lage en framføring om noe du er interessert i, og som du har forutsetninger for å kunne si noe om. Det er din oppgave å gjøre det interessant! Har du en hobby - lag en framføring om det. Er du interessert i et spesielt samfunnstema - si noe om det (enten det skulle dreie seg om amerikansk utenrispolitikk eller norsk skole)
Gjest Naenia Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Er det en artist du liker spesielt godt? Film? Bok? Serie? Dyr? Land? Jeg kan godt si at du skal ha om Queen, men om du ikke kjenner og bryr deg om bandet, vil det lyse sterkt igjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå