AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #41 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg skifter ikke dekk selv, fordi samboeren gjør det. Ellers jobber jeg med et verksted (ikke mekaniker altså. Hehe), så jeg har aldri trengt å skifte dekk selv! Gutta har alltid gjort det for meg. Men jeg har skiftet dekk noen ganger på hestehengeren da. Klarer ikke se at det har noen sammenheng mellom å være en god sjåfør og kunne skifte dekk. Man bør selvfølgelig ha litt kunnskap, men akkurat å skifte dekk selv er bare vrøvl... Det kan de fleste om de har lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 12. mai 2011 #42 Del Skrevet 12. mai 2011 Håper i alle fall at dere husker å etterstramme alle sammen. . Det er jo strengt tatt ikke alltid det er nødvendig å etterstramme, men det er en god vane ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #43 Del Skrevet 13. mai 2011 Tror ikke jeg gidder å levere fra meg førerkortet fordi jeg ikke klarer å skifte dekk selv. Husker at førerkortet var rimelig dyrt også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå