Gå til innhold

Hvorfor?

Fremhevede innlegg

Gjest anonyma
Skrevet

Etter at kjæresten min har sprutet er han fortsatt stiv! hvorfor er det sånn? er sjeldent han er slapp etter å ha kommet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at kjæresten min har sprutet er han fortsatt stiv! hvorfor er det sånn? er sjeldent han er slapp etter å ha kommet.

Sånn er det med kjæresten min og. Er ikke det vanlig da? pleier å gå ned etter noen minutter da..

Gjest Katten.
Skrevet

Det kalles å være naturlig multiorgasmisk, noe en av ti menn er. Er noe med redusert produksjon av et hormon som slippes ut etter orgasme, som gjør at blodet trekker seg tilbake.

Gjest en mann
Skrevet

Det kalles å være naturlig multiorgasmisk, noe en av ti menn er. Er noe med redusert produksjon av et hormon som slippes ut etter orgasme, som gjør at blodet trekker seg tilbake.

Hæ? Trodde det var normalt for alle jeg...

Er det noe feil på hormonene mine,da? :tristbla:

Gjest Katten.
Skrevet

Det er overhodet ikke noe galt med det, faktisk motsatt da man kan nyte enda mer sex. Har det slikt selv.

For mesteparten av menn vil penis gå ned kort tid etter orgasme, for så å trenge en stund før de får den opp igjen.

Skrevet

Også jeg har en sånn en. Men det var spesielt i tenårene og de glade 20-årene at den brukte laaang tid på å roe seg etter orgasme. Nå går det ikke fullt så lang tid, men om jeg fortsetter med det jeg holdt på med, holder den seg fortsatt stiv så lenge jeg måtte ønske.

Skrevet

Er ikke det bare en fordel da? Så kan man jo fortsette litt til hvis man har lyst, og det har ivhertfall jeg ofte. ;)

Gjest birry93
Skrevet

Når kjæresten min er ekstra kåt, pleier han å være like stiv etter at han har kommet, så det er nok ikke så veldig uvanlig. ;) Deretter så tar det litt tid før han stivner igjen. :gjeiper:

Gjest HunterLady
Skrevet

Siden du er ekspert på området, så lurer jeg på hva dette egentlig vil si. Vil det si at du kan få 2-4 orgasmer under et samleie, eller betyr det at du kan kjøre på ganske kort tid (5-15 min) igjen etter et samleie?

Typen min kom inni meg her om dagen med en tilsynelatende kraftig orgasme, og han var nærmest utslått etterpå. Plutselig kom han inn igjen etter ca 10, minutter, og det gikk for han etter ca 5 minutter. Er han multorgasmisk da??

Gjest MorAase
Skrevet

Unge og forelskede menn har det ofte slik. Det går heldigvis over til slutt. Bare gi deg hen til ham og ikke bekymre deg for mye. Når du har gitt ham barn vil han nok ikke kreve like mye i sengen som før.

Gjest MorAase
Skrevet

Unge og forelskede menn har det ofte slik. Det går heldigvis over til slutt. Bare gi deg hen til ham og ikke bekymre deg for mye. Når du har gitt ham barn vil han nok ikke kreve like mye i sengen som før.

Gjest HunterLady
Skrevet

Ikke vær så sikker på det du..

Gjest Katten.
Skrevet

Ekspert vil jeg ikke si, men litt kunnskaper på området har jeg.

Det å være multiorgasmisk for en mann, vil si at man kan oppnå en ereksjon (og dermed gjenoppta seksuell aktivitet/få orgasme) på kortere tid enn normalen.

"18-year-old males have a refractory period of about 15 minutes, while those in their 70s take about 20 hours, with the average for all men being about a half-hour."

Ergo er typen din - per definisjon - multiorgasmisk.

Det ble, inntil nylig, skilt mellom å være serieorgasmisk ("fullverdige" orgasmer med utløsning, og liten refraction period) og multiorgasmisk (orgasmer uten utløsning) - men det har nå blitt slått sammen til det samme.

Det er mye som spiller inn på hvorvidt man er multiorgasmisk. Noen er det naturlig (redusert produksjon av diverse hormoner), hos noen skapes det før/under puberteten, noen bruker pustemønster og bevisste muskelstrammelser osv.

Du bør bare nyte typen din, Madammen priser seg ihvertfall lykkelig over meg.

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Ekspert vil jeg ikke si, men litt kunnskaper på området har jeg.

Det å være multiorgasmisk for en mann, vil si at man kan oppnå en ereksjon (og dermed gjenoppta seksuell aktivitet/få orgasme) på kortere tid enn normalen.

"18-year-old males have a refractory period of about 15 minutes, while those in their 70s take about 20 hours, with the average for all men being about a half-hour."

Ergo er typen din - per definisjon - multiorgasmisk.

Det ble, inntil nylig, skilt mellom å være serieorgasmisk ("fullverdige" orgasmer med utløsning, og liten refraction period) og multiorgasmisk (orgasmer uten utløsning) - men det har nå blitt slått sammen til det samme.

Det er mye som spiller inn på hvorvidt man er multiorgasmisk. Noen er det naturlig (redusert produksjon av diverse hormoner), hos noen skapes det før/under puberteten, noen bruker pustemønster og bevisste muskelstrammelser osv.

Du bør bare nyte typen din, Madammen priser seg ihvertfall lykkelig over meg.

Takker for svar :)

Her tror jeg ikke han gjør det bevisst iallefall, men nei, jeg klager ikke! :)

Endret av HunterLady
Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Og, bare hyggelig HL :)

Endret av KaDust
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Noen menn tar potensmidler for å forbedre potensen sin, men uten å si det til sin partner.

Etter orgasmen virker legemidlet ennå å penisen er like hard. Kvinnn blir smigret og mannen stolt.

Jada har gått på det trikset av en kar på 35. Nevner alder fordi jeg ikke tenkte tanken en gang siden han ikke var så gammel.

Skrevet

Tråden er blitt ryddet for avsporinger.

KaDust, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...