Tina Skrevet 10. mai 2002 #1 Skrevet 10. mai 2002 Når her jeg blitt gift!!! Gled dere alle vordende bruder......Det var vakkert, skjønt, romantisk og alt jeg har drømt om! Vi giftet oss i en romatisk liten by St. Paul de Vence ved Nice og hadde kjempestort venneparty 2 uker senere. Vil gjerne dele med dere alle de jeg har vært superfornøyd med og som har vært til stor hjelp og gjort mitt bryllup til et vakkert eventyr: Jeg vil gjerne få takke alle dere som har svart meg og hjulpet meg til å finne alle disse flinke mennsekene som har hjulpet meg. Takk og takk! Sted: Gamle Logen i Oslo er bare helt perfekt om du skal ha stort selskap. Maten, atmosfæren, kelnerne - absolutt allllt sto til forventningene og enda litt til! Anbefales på det sterkeste - det har stil, atmosfære, klasse, intimitet - kort sagt det hele! For ikke å glemme - den fantatisk kokk. Maten var bare såååååå god! Musikk: Top Hat fra Asker var helt supre. Spilte under hele middagen og til dans etterpå. De var veldig flinke - kan spille alt og få folk ut på gulvet. Du kan ta kontakt mede Børge Tronrud - tlf. Slettet. Det er ikke tillatt med telefon nummer på KG - moderator. De er to personer en på keyboard og en som synger og som spiller saksofon. Rålekkert! Nydelig stemme har han også. Veldig trivelige spillemenn som kan det meste! Bryllupske: [email protected] lagde verdens flotteste og nydeligste kake i hvit sjokolade som var formet som roser som dekket hele den 3 etasjers kaken. Helt nydelig. Kan absolutt anbefales! Brudebukett og pynting i Gamle Logen: Finn Skjøll i Oslo. Han er like flink som på Tv og like hyggelig. Han lagde en helt utrolig flott bukett til meg og pyntet i samme stil til middagen. Virkelig lekkert! Og ikke særlig mye dyrere enn andre men helt klart mer kreativ!!! Han kan lese tankene dine og er flink til å finne ut akkurat hva som passet for meg. Det stemte helt med det jeg hadde forestilt meg - og da er han flink. Foto: Tomaszewicz tok bildene. Har ikke fått de enda, men vet at de blir bra. _Han er helproff og får deg til å slappe av! Tok masse bilder bådde i sort hvitt og i farger. Video: Har enda ikke fått denne - men tror han er flink. Sympatisk mann som fulgte med og fikk med det meste. Ikke dyr var hen heller. http://www.bryllup.no finner du han - Erik Foss. Frisør: Terje hos Tatt av Vinden i Oslo/Majorstua kan sine saker. Er veldig kreativ og gjorde meg skikkelig fin! Var såååå fornøyd! Kjole: Den designet jeg selv og fikk den sydd av en bekjent i Stavanger. Hun tok målene mine, plukket ut stoffet, jeg reiste til Stavanger og prøvde kjolen og den satt helt perfekt med en gang. Helt utrolig!!! Da er du god da!! Den vasr i isrosa ssssilke med en burgunderrød korsetttopp. Og til og med hatten hadde hun laget - i burgunder den også med nettingslør ned til munnen. Lekkert. Hun heter Gunn Auglend Nedrebø og bor i Sandnes. Hunm er også farge- og stilkonsulent og har skikkelig peiling på det hun brenner for... nemlig å skape klær! Sko: De fikk jeg farget isrosa som kjolen. Gå til Unik brudesalong ved Stortorget - hun er serviceminded og flink. Min manns sjakett fikk vi også der. Han ble bare såååååå fin! Med flosshatt! Stilig! Sangtekst: Der brukte jeg en som het Silnes. Han skrev en flott sang for meg tilk min mann som jeg sang alene - med orkesteret Top Hat. Hadde tatt sangtimer i 2 mnd. for å tørre. Men det ble kjempebra! Undertøy: Gå til La Linja tro jeg hun heter i Waldemar Thranesgate på St. Hanshaugen. Hun vet også sitt fag. Er veldig dyktig på å finne ut hva som passer deg best. Har virkelig mye lekkert! Make-up - la Gerd Ordal fra Modellakademiet for meg. Hun gjorde meg såååå vakker! Da tror jeg ikke jeg har glemt noen. Vi hadde 75 gjester. Det var et stort arrangement - men takket være alle disse menneskene som hjalp meg og som var sååååå flinke - ble alt vellykket. Jeg fikk min livs drøm oppfyllt. Bryllupsnatten: Prøv Continental! Stilig og smakfullt med rose, champagne og jordebær. Fikk en flott suite! De hadde strødd roseblader formet som et hjerte foran sengen og oppe på sengeteppet! Så romantisk! Dette hadde jeg spurt om på forhånd om de ville gjøre! Og så hadde vi en herlig natt og fikk trillende inn verdens beste frokost dagen derpå. Helt uklanderlig og vel verdt pengene. Og takk til alle dere der ute som har gitt meg gode råd. Om jeg kan være til nytte og glede for dere så er det bare å maile meg!Hilsen fra Tina [ Dette Innlegg er endret av: Tina den 2002-05-10 17:58 ] [ Dette Innlegg er endret av: Tina den 2002-05-10 17:59 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-05-12 11:04 ]
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #2 Skrevet 10. mai 2002 Herregud, er dette en skjult reklame for alle disse plassene eller? Moderator hvor er du? Ble veeeldig skeptisk til dette. Husk at det ikke er lov å legge ut reklame! Strenga
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #4 Skrevet 10. mai 2002 Her forteller en lykkelig nygift om hvor flott hun hadde det på sin dag. Og så kommer det noen sure meldinger inn, om dette er skjult reklame, og hvor mye det kostet. Skam dere. Det er nå ikke unormalt at en skriver hvor en har kjøpt diverse bryllups antrekk eller hva det nå er her inne. Antagelig janteloven eller hva!? Synes dagen din hørtes kjempefin ut jeg Tina ! Gratulerer -Anna-
Pludre Skrevet 10. mai 2002 #5 Skrevet 10. mai 2002 Hei Tina En så flott dag vil jeg også ha Det hørtes vidunderlig ut Jeg har ennå noen mnd igjen til den store dagen, og jeg gleder meg som en unge ! Klem fra Pludre 12
Tina Skrevet 12. mai 2002 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2002 Tina her som har skrevet innlegget. Alt jeg vbille var å gi gode tips og råd til andre om flinke folk i forskjellige bransjer. Mange hasr jeg selv fått tips om fr KG. At jeg har puttet alt sammen i ett innlegg kan virke som reklame, men det var bare ment som gode råd og tips. Jeg har hatt et fantatisk bryllup og sure svare fra janteverden biter heldigvis ikke på meg! Heldige meg! Hilsen Tina1212[ Dette Innlegg er endret av: Tina den 2002-05-12 05:31 ]
Ruby Skrevet 12. mai 2002 #7 Skrevet 12. mai 2002 Tina; Først av alt; GRATULERER så mye med dagen din, så utrolig koselig at alt var så vellykket. Ikke bry deg om sånne nedbrytere (det gjør du jo heller ikke), for kunne de stått for det de sier så hadde de vel ikke vært anonyme....... Vel, takk for alle tips og tillykke med ekteskapet og fremtiden. Klem til deg!12
moniken Skrevet 12. mai 2002 #8 Skrevet 12. mai 2002 Slenger meg på de POSITIVE her, jeg! GRATULERER SÅ MYE MED VELLYKKET DAG!
Tone S. Skrevet 12. mai 2002 #9 Skrevet 12. mai 2002 Slenger meg på gratulantene Det hele hørtes vidunderlig ut. Har noen spørsmål som jeg håper du kan svare på, spør ikke av frekkhet, men nysgjerrighet da jeg selv kan tenke meg noe av det du skrev (i og med at jeg snart flytter til hovedstaden igjen): hva betalte du til sammen (gjerne for noen av de enkelte tingene) sånn omtrent? Hvordan gikk dere fram når dere giftet dere i St.Paul de Vence? hvem stod for vielsen? Hvor lang tid i forkant hadde du ordnet dette? Klem fra Tone S.
CEL. Skrevet 12. mai 2002 #11 Skrevet 12. mai 2002 Gratulerer så mye med et vellykket bryllup! For 'folk flest' (i alle fall meg) blir dette litt i dyreste laget. Hvis man har så mye penger å bruke på et bryllup så et det bra, men de fleste skal leve etter bryllupet også. Hvis jeg hadde hatt bryllupet i Oslo ville jeg valgt samme fotograf og blomsterdekoratør som deg. Ellers ville jeg valgt litt billigere alternativer.12
Tina Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #13 Skrevet 13. mai 2002 Hei igjen jenter! Takk for positiv respons. Ja, det var et vakkert bryllup og jeg var heldig som nå har blitt 52 år og fikk anledning til å få en av mine frømmer oppfyllt. Det kostet skjorta - men vi har prioritert det og sett det som en investering i framtiden og vennene våre. Opplevelsene i Nice der vi var hele 34 venner fra begge sider som traff hverandre for første gang og som bare smeltet sammen. Jeg hadde på forhånd leid buss som tok oss til St. Tropez - en fantatisk tur. Så gøy - dagen derpå. Vi feiret 3 dager og kvelder - ikke bare Martha og Ari kan det! Og så har det med det å gjøre at vi har hus, bil gode jobber og det meste av alt og da er det greit å bruke penger på bryllup. Så mye glede vi har hatt - og ikke bare på selve dagene men hele planleggingsfasen. Utrolig spennende og utfordrende. Det er klart det er annerledes når en gifter seg for første gang som vi har gjort tidligere og da vi var vekldig unge. Årene har gjort sitt. Og vi trenger ikke spare til leilighet, bil etc. Og barna har flyttet hjemmenfra. For oss var det det verdt å bruke så mye på noe som for oss var veldig viktig. Men akk ja det koster! Alt i alt kom det på ca. 200.000,-. Men det var med fest/bryllup i Nice i 3 dager for 34 personer (vi hadde aldri trodd at det ville komme så mange - hadde vi visst det hadde glemt Gamle Logen etterpå, men da var det for sent!), reisen til og fra, og så vennefesten i Gamle Logen 2 uker senere og så kjole, musikk og alt det andre. Maten i Gamle Logen var helt fantastisk - det kom på ca. 1.300,- med mat og drikke pr. person og så var vi 71...... Så det blir fort penger av det. Men så lenge vi er fornøyde er det greit liksom. Sangtimene mine kostet 250,- pr. time. Veldig flink dame som heter Ann Mari Koppang - Telefon nummer slettet - moderator. Vel verdt pengene. Musikken kostet 6.000,- for hele kvelden fra 18.00 - 03.00 og de var skikkelig flinke. 2 brudebuketter og pynting i Gamle Logen kr. 9.500,-. Frisør 1.500,-. Sydd kjole m/korsettoverdel: kr. 7.000,- me søn og stoff. Fikk den helt som jeg hadde designet. Kjempebra. Hatt: 800,-. Sko farget i isrosa som kjolen : 1.250,-. Sjaketten til mannen min med hatt/skjorte/vest og slips kr. 4.100,- Videomann hele kvelden kr. 3.000,-. Sangtekst: 500,-. Han som viet oss i St. Paul de Vence i Frankrike var en venn av oss som har rett til å vie. Han gjorde det til en vakker sermoni med en veldig vakker tale. Så for oss var det enkelt - vi tok han gangske enkelt med oss fra Norge. Så jenter jeg har hatt dagen. Og jeg var så fornøyd - er det enda!!!! For å toppe det helt hadde jeg bestilt brudesuiten på Coninental kr. 2.900,- med champagne, roser og jordebær. Mannen trodde vi skulle hjem til ektesengen og ble gledelig overrasket da han ble kidnappet til Continental. Det var spennende og vel verdt pengene. Dagen etter fikk vi roomservice vakkert trillet inn med alt mulig godt. Vi følte som verdens heldigste!!!!! Så vi har brukt penger, ikke spart på noe, det har vært helt utrolig. Vi kommer ikke til å reise på ferie i sommer - men leve på minnene og ha gode venner på besøk og for oss også å besøke. Så det kommer an på hvordan man prioriterer. Så enkelt er det. MEn det er så flott at vi begge ville det samme! Så jeg har vært heldig og han har vært heldig å ha truffet hverandre i vrimmelen. Vi har det så utrolig godt sammen. Gled dere jenter til den store dagen. Visualiser og drømmen vil gå i oppfyllelse. Smil og vær positiv så blir livet verdt å leve. Lykke til! Hilsen Tina1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-05-13 12:44 ]
Ma. Skrevet 13. mai 2002 #14 Skrevet 13. mai 2002 Hm..... Noe jeg ikke helt skjønner, er at så fort noen ikke skriver " åhhhh- kjempesuperdubert..." og er litt kritiske, så blir de "uglesett" her inne på KG. For all del, anonyme innlegg som bare er spydige er selvfølgelig for dumt, men la nå bare vær å svare på dem, så gidder de nok ikke mer.... I somme tilfeller spør folk om tilbakemeldinger, og da må man regne med noen hyggelige og noen som ikke er fullt så hyggelige..... Det hadde ikke så mye med denne linken å gjøre, men nå kommer jeg til saken: Har du bilder av blomsterbuketten din som du kan legge ut her på KG? Vurderer å bruke samme blomsetrdekoratør, så det hadde vært artig å sett hvordan buketten så ut. Jeg henger meg forøvrig på og gratulerer deg!12
Leia Skrevet 13. mai 2002 #15 Skrevet 13. mai 2002 Gratulerer fru! Jeg synes forøvrig at det er flott å få høre folk sine erfaringer, helst med såpass informasjon at jeg skjønner hva det dreier seg om. Takker:)
Tina Skrevet 14. mai 2002 Forfatter #16 Skrevet 14. mai 2002 Hei Maria! Har ikke bilde av den på nettet. Vet ikke helt hvoran jeg får dette til enda..... Skal jobbe med saken. Beklager....Hilsen Tina 1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-05-14 09:00 ]
june2002 Skrevet 14. mai 2002 #17 Skrevet 14. mai 2002 Gratulerer så mye! Hørtes ut som dere hadde en kjempedag! Lykke til videre med ekteskapet! 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå