Catzy Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Jepp, jeg innrømmer at jeg liker Pink, og at det er sannsynlig at jeg er å finne på konsert sammen med en gjeng med 10-14-åringer i Spektrum i mars. http://www.dagbladet.no/kultur/2003/11/05/382680.html catzy - nesten pinlig berørt over seg selv
Titti72 Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 Jeg skal også dit. Liker Pink godt og syns hun rocker bra!! Ikke syns det er flaut du!! Jeg skal har med min datter som alibi...
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #3 Skrevet 6. november 2003 Datteren min på 8 digger Pink, men du kan da på ingen måte sammenligne hennes musikk med Britney og lignende for det. Syns hun synger kjempebra, jeg. Og det er litt mer dybde i tekstene hennes enn det er i tekstene til gjennomsnitts "fjortis- idoler" (Kanskje bortsett fra "get the party started"). Syns ikke du skal skamme deg over å like Pink, med mindre du digger all den andre listepopen også. Jeg vil også på konsert!
Smilla78 Skrevet 7. november 2003 #4 Skrevet 7. november 2003 Jeg digger også Pink! Og det er jeg ikke flau over! Hun og Britney er som natt og dag! Og Pink KAN synge, hun står ikke og viser seg frem. Jeg vil også på konsert!
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #5 Skrevet 13. november 2003 Jeg hater Pink, tekstene hennes er forferdelige og selvmotsigende (Just like a pill og Family Portrait, halloo..) Hun er altfor up-your-face.. Gruer meg til hun kommer til Norge Sorry, måtte bare få det ut
Malou Skrevet 14. november 2003 #6 Skrevet 14. november 2003 Greit nok at du ikke liker Pink gjest, men likefrem å grue seg??? Jennifer
Catzy Skrevet 14. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2003 Billetten er kjøpt. For første gang i min karriere som konsertgjenger kommer jeg til å faktisk se bra - få høye menn i denne forsamlingen tror jeg. Gjest, selv om du hater henne, så er det jo ikke som om du MÅ gå på konsert. Hvis du ikke leser tabloidaviser eller ser på tv2-nyhetene den dagen, så spørs det om du kommer til å få med deg at hun er der i det hele tatt. Catzy
Julie Skrevet 16. november 2003 #8 Skrevet 16. november 2003 Har dere hørt henne live? Ingen livesanger, men smaken er som baken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå