Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg simpelthen elsker skumsåpå til Dove! Den er sinnsykt deilig å smøre seg inn med, kan gjerne bruke en halv boks i dusjen....

Noen som vet om flere sånne perler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er deilig ja. (og minner meg om da jeg og sambo ble sammen.. :rodme: ) Kan dessverre bare bruke den av og til. Blir det for ofte så begynner jeg å KLØ. :x Det samme gjelder andre Dove-produkter også. :-?

Skrevet

Jeg klødde også av Dove da den var ny på markedet, men nå er det heldigvis slutt på det....

Skrevet

Jeg liker den nye Cream Oil Shower. Skulle bare ønske at den var enda litt mer oljete.

Skrevet

Elisabeth Arden har et fantastisk skum: Calming Foamy Cleanser. Elsker det!

Skrevet

Ved en feiltakelse vasket jeg meg (i dusjen) en gang med Dove håndsåpe. Det begynte umiddelbart å klø sinnsykt og jeg fikk rødt utslett!

Så jeg må nok desverre si at jeg misliker Dove.

Skrevet

Det er fordi det er så sinnsykt mye parfyme i Dove. MIn hud blir helt uttørket av den, og i tillegg begynner det å klø, så jeg synes ikke Dove er særlig deilig!

Skrevet

Fikser ikke Dove på hendene engang. Det er så mye parfyme i den at jeg blir helt slått ut. Bruker linser og skulle vaske henda med Dove før jeg plukket ut dem... Det måtte jeg bare gi opp - parfymelukta var så sterk at øynene mine begynte å renne.

Hater Dove :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...