Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Jeg simpelthen elsker skumsåpå til Dove! Den er sinnsykt deilig å smøre seg inn med, kan gjerne bruke en halv boks i dusjen.... Noen som vet om flere sånne perler?
Midnattsol Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Den er deilig ja. (og minner meg om da jeg og sambo ble sammen.. ) Kan dessverre bare bruke den av og til. Blir det for ofte så begynner jeg å KLØ. :x Det samme gjelder andre Dove-produkter også. :-?
Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Jeg klødde også av Dove da den var ny på markedet, men nå er det heldigvis slutt på det....
Mrs. B Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Jeg liker den nye Cream Oil Shower. Skulle bare ønske at den var enda litt mer oljete.
Arwen Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Elisabeth Arden har et fantastisk skum: Calming Foamy Cleanser. Elsker det!
Englepusen Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 Ved en feiltakelse vasket jeg meg (i dusjen) en gang med Dove håndsåpe. Det begynte umiddelbart å klø sinnsykt og jeg fikk rødt utslett! Så jeg må nok desverre si at jeg misliker Dove.
Miss Marple Skrevet 6. november 2003 #7 Skrevet 6. november 2003 Det er fordi det er så sinnsykt mye parfyme i Dove. MIn hud blir helt uttørket av den, og i tillegg begynner det å klø, så jeg synes ikke Dove er særlig deilig!
Suzy Skrevet 6. november 2003 #8 Skrevet 6. november 2003 Fikser ikke Dove på hendene engang. Det er så mye parfyme i den at jeg blir helt slått ut. Bruker linser og skulle vaske henda med Dove før jeg plukket ut dem... Det måtte jeg bare gi opp - parfymelukta var så sterk at øynene mine begynte å renne. Hater Dove :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå