Gå til innhold

Hvorfor er det ingen som vil ha en? SUKK!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå tenkte jeg skulle skrive litt her inne igjen. For det er lenge siden jeg har gjort det. Jeg tenkte å høre med der jenter hva i alle dager som er galt med en siden man skal være singel?

Saken er at nå har jeg vært singel uftattlig lenge. Kort sagt i 36 år. Ikke er jeg av den typen som liker å gå på byen og drikke meg full og sjekke opp (for jeg har altid hatt i hodet at jeg ville huske den dagen jeg traff jenta mitt liv), jeg har prøvd nettdating (har laget en profil som jeg foteller hvordan jeg er. dvs. være seriøs, ærlig, lyttende. er et posetiv menneske, blid og vil være ha et seriøst forhold som kan vare livet ut.) med disse ordene så prøver jeg å sende sende meldinger til de jeg er intresert i...men får jeg noe svar i retur? neida. Er med på ting og tang på fritiden (er med i teatergruppe og andre aktiveter).. er det noen som er intresert i en der?...Neida..

Da begynner jeg jammen å lurer på om det er meg det er noe galt med og om jeg er sær og ikke minst vasnkelig. Den bagasjen jeg har fått med siden var liten hjemmefra er den for gammeldags?

For å si det rett ut så hatt jeg bare lyst til å sprerre meg inne og sitte og grine...for at en slik person som meg er ingen intresert i...

Saken blir ikke noe bedre når alle man kjenner er lykkelig gift og har fått eller skal få unger....

Må bare si at jeg begynner å lure på hva galt jeg har gjort....

HVA SKAL JEG GJØRE????

Sukk akkurat nå er jeg er veldig oppgitt og lei. SUKK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå tenkte jeg skulle skrive litt her inne igjen. For det er lenge siden jeg har gjort det. Jeg tenkte å høre med der jenter hva i alle dager som er galt med en siden man skal være singel?

Saken er at nå har jeg vært singel uftattlig lenge. Kort sagt i 36 år. Ikke er jeg av den typen som liker å gå på byen og drikke meg full og sjekke opp (for jeg har altid hatt i hodet at jeg ville huske den dagen jeg traff jenta mitt liv), jeg har prøvd nettdating (har laget en profil som jeg foteller hvordan jeg er. dvs. være seriøs, ærlig, lyttende. er et posetiv menneske, blid og vil være ha et seriøst forhold som kan vare livet ut.) med disse ordene så prøver jeg å sende sende meldinger til de jeg er intresert i...men får jeg noe svar i retur? neida. Er med på ting og tang på fritiden (er med i teatergruppe og andre aktiveter).. er det noen som er intresert i en der?...Neida..

Da begynner jeg jammen å lurer på om det er meg det er noe galt med og om jeg er sær og ikke minst vasnkelig. Den bagasjen jeg har fått med siden var liten hjemmefra er den for gammeldags?

For å si det rett ut så hatt jeg bare lyst til å sprerre meg inne og sitte og grine...for at en slik person som meg er ingen intresert i...

Saken blir ikke noe bedre når alle man kjenner er lykkelig gift og har fått eller skal få unger....

Må bare si at jeg begynner å lure på hva galt jeg har gjort....

HVA SKAL JEG GJØRE????

Sukk akkurat nå er jeg er veldig oppgitt og lei. SUKK!!!

Begynn å drikk som alle andre gjør , begynn med å gå ut på byen i helgene , begynn å sjekk damer ute in real life ! Begynn å gjøre noe aktivt selv .Ikke bare sitt der og suttre .

Jeg ville heller ikke hatt en inadvendt kjedelig mann som aldri går ut og har det gøy , som ikke kan ta en fest iblant , som ikke kan ta initiativ til kontakt selv osv .

Bli mer aktiv du , så ordner det seg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

uansett om det er gutt eller jente så er jeg litt enig med post #2. kom deg oppav sofaen og møt mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å drikk som alle andre gjør , begynn med å gå ut på byen i helgene , begynn å sjekk damer ute in real life ! Begynn å gjøre noe aktivt selv .Ikke bare sitt der og suttre.

Jeg har ikke noe godt råd å komme med, men alvorlig talt: å råde noen til å begynne å drikke og leve det meningsløse og overfladiske sjekkelivet på byen...er ikke et godt råd, om en skriver svar på seriøst vis.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger da ikke å drikke for å dra ut på byen, bli kjent med folk og ha det gøy?

Det hender en sjeldent gang at jeg tar ut bilen og kjører alene til byen. Da tar jeg meg en brus og studerer folk. Når du er alene så tør gutta som regel å komme bort til deg. Om de lurer på hvorfor du ikke drikker, så si du er sjåfør. Faktisk er det mer behagelig å dra ut alene når du kun har deg selv å ta hensyn til.

Jeg har møtt mange morsomme folk på den måten. Og selv om det ikke fører noe med seg slik helt med en gang,så får du alle type kontakter. Kanskje du blir invitert på noe senere? Og DER er drømmemannen? Desto større nettverk du etablerer deg, desto større håp har du om å finne noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du må ut i verden for å møte henne, det hjelper ikke å sitte hjemme og vente på at hun skal ringe på døren din. Da blir du mest trolig sittende der til evig tid.

Med ut i verden mener jeg ikke at du nødvendigvis behøver å reise langt - i byen/bygda du bor er det trolig noen som passer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luri

Kanskje det er fordi du har nettopp den holdingen du har?? "Hvorfor vil ingen ha meg"/surkesurke. Du oser neppe av selvtillit da.

Det er nok noen som vil ha deg, men du har ikke møtt noen enda. Få en god selvfølelse, og kom deg ut :) Jeg møtte min mann da jeg minst ventet det. Jeg leitet ikke, jeg var fast bestemt på å være singel i mange år fremover. Kanskje fordi jeg avviste han i starten at han ble så vill etter meg. Jeg ville jo ikke ha han da;) Så kanskje ligger det noe i det å, at du kanskje gir litt for mye av deg selv med en gang, og dermed mister en nyskjerrigheten på deg litt raskere?

Lykke til! Jeg er sikker på at det er noen der ute som vil ha deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Heisann :) Fikk litt medlidenhet så tenkte å svare :)

Først og fremst hvordan ser du ut? Det er ikke til å legge under en kam at utseende er det første som møter det motsatte kjønn. I alle fall når man skal nettdate, er det profilbildet som "selger".

Det går alltid ann å forbedre utseende sitt med bla være mer ute i solen, bruke hudpleie (menn bruker også dette), prøve å oppdatere stilen sin litt (finner mange gode tips på nett), barbere seg, alltid lukte godt ol. :)

Så er det den indre siden din som påvirker i stor grad om du er kjærestemateriale. Prøv å være positiv, ha interesser(STORT pluss) som bla. surfing, hunder, kunst, biler, ekstremsport ol. De fleste kvinner liker menn som er aktive og har noe de brenner for. Ellers er det viktig at en mann er høffelig, familieskjær, snill og grei og har et bra/greit rykte på seg. En god jobb er pluss i margen.

Når du sier du ikke drikker så er dette helt greit. Dette er ditt valg. Men når du sier du ikke drikker, mener du som i at du ikke kan ta deg et glass vin heller? De fleste møter kvinner i jobbsammenhenger, hoppy/interesse, ute på byen og på internett.

Lykke til :) P.S se "The secret" den er bra, og hjelper en del på motivasjonen :):klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei igjen!

Dette er tråstarter som er inne igjen.

Først takker jeg for alle svar som har kommet inn. Jeg skal ta de med meg.

Tar imot flere meninger om dette...og jeg lytter til de meningene som kommer frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Jeg har ikke noe godt råd å komme med, men alvorlig talt: å råde noen til å begynne å drikke og leve det meningsløse og overfladiske sjekkelivet på byen...er ikke et godt råd, om en skriver svar på seriøst vis.

Egentlig enig, samtidig har jeg inntrykk av at hvert eneste innlegg her som er skrevet av en som er langtidssingel og misfornøyd med det inneholder setningen "jeg er ikke typen som går på byen og drikker meg full".

Men det er vel kanskje logisk at alle de som foretrekker å kose seg hjemme med en god film og et glass vin ikke treffer på hverandre like ofte som partyløvene automatisk gjør.

Det går jo an å gå på byen uten å drikke så mye om du vil huske den dagen du traff jenta i ditt liv. Sjekkemarkedet er kanskje litt overfladisk, men folk møtes jo på byen stadig vekk. Det er en grei plass å komme i snakk med nye mennesker, og skal man finne den rette så er jo det første skritt.

Endret av Anjelika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...