Gå til innhold

Bilder i stor størrelse


Snorkie

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man kan få blåst opp bilder (foto) i stor størrelse (over 1mx 1m). Litt sånn plakatlignenede som kan festes på f.eks gipsplate. Har veldig lyst til å ha et bilde av jentene våre i svart/hvitt på veggen i det nye huset....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva skal du med det??

(håper i alle fall ikke du har tenkt å lage så stort bilde av barn eller bryllpsbilde.. )

Lese før man spør...? Det står at hun vil lage et bilde av BARN sine til å HENGE PÅ VEGGEN...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Lese før man spør...? Det står at hun vil lage et bilde av BARN sine til å HENGE PÅ VEGGEN...... :roll:

da vil jeg absolutt fraråde deg å lage bildet så stort.. det blir alt for dominerende og kommer til å se skikkelig harry ut..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Svært så negative man var da. Hver sin smak vet dere! Vet at eurofoto (www.eurofoto.no) kan lage plakatstørrelse. Der kan de også scanne for deg dersom du ikke har bildet digitalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det kan bli kjempeflott med så store bilder. Jeg har en forstørrelse som jeg tror er 100x70 eller noe sånt på veggen.

Gå til Lømork i Torggata. De lager så store forstørrelser og så vidt jeg husker er det ikke så fryktelig dyrt heller.

NB! Hvis du skal forstørre bilder så mye, må du være helt sikker på at de er sylskarpe. En liten uskarphet synes mye bedre når bildet blir så stort. Be dem i fotobutikken kikke på bildet først for deg.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...