BareBea Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Noen som vet om det er ecco sko som er billigere å få tak i på nett enn i butikk? Hvilke nettbutikk?
Hanselot Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Ecco-sko er vel generelt vanskelig å få billige... dessuten så har jeg erfart i 3 tilfeller at de holder maks 2 år før sålen begynner å revne noe som endel mener er bevisst Ecco-"policy"...
Mille_ Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Ecco-sko er vel generelt vanskelig å få billige... dessuten så har jeg erfart i 3 tilfeller at de holder maks 2 år før sålen begynner å revne noe som endel mener er bevisst Ecco-"policy"... Oi, jeg har alltid minst et par Eccosko, og både vinter og sommersko har holdt i mange år.
Gjest Lille-pus Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Ecco-sko er vel generelt vanskelig å få billige... dessuten så har jeg erfart i 3 tilfeller at de holder maks 2 år før sålen begynner å revne noe som endel mener er bevisst Ecco-"policy"... Da er det noe "galt" med mine tror jeg.... Oi, jeg har alltid minst et par Eccosko, og både vinter og sommersko har holdt i mange år. Sånn er mine også. Et bra eksempel er et støvlett-par som jevnlig brukes i "overgangs-periodene" vår og høst. De kjøpte jeg på Aker Brygge i 2003. Ingen antydninger så langt til at sålen tenker å gi seg.
Capricorn Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har hatt alle mine Ecco-sko i mange år og de blir mye brukt. Har hatt kun et par til skomaker og da var de 10 år gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå