AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg hadde vel aldri tenkt at jeg skulle et slikt spørsmål som dette her på KG, men la gå. Klara Klok er jo som regel tingen :gjeiper: I januar så traff jeg en fyr/gutt/mann på fest. Han er kompis av en kompis av meg. Vi hadde en bra kveld og begge to drakk en del. Vi stod en gjeng ute og røykte på trappa og plutselig så var det bare oss to igjen. Har alltid visst hvem han er da vi har mange felles venner. Han dreiv og tullet med noen ølkorker som han hadde inni jakkelomma og jeg syntes jo at dette her var veldig sjarmerende Vi satt vel ganske nærme hverandre og jeg lente meg fram for å ta disse korkene da han kysset meg. Plutselig, så sitter jeg og kliner med en fyr på en kald trapp. Veldig romantisk Uka etter fikk jeg vite at han holder på med ei annen jente. Men de "slo opp" ettersom at hun gikk tilbake til exen sin (de har et barn sammen så..) Jeg ble faktisk litt såret, for jeg hadde jo ikke trodd at han hadde gjort noe sånn. Men på den andre siden, vi var vel begge to like bedugget og på godt humør. Og jeg liker at han var ærlig og sa det. Uansett, han har aldri vært noe særlig interessant for meg da vi er ganske forskjellige som personer. Jeg har aldri tenkt på han som "kjærestemateriale". Så jeg har vel slått fra meg tanken igjen. Jeg møtte han faktisk på samme fest som jeg møtte exen min.. Nå i senere tid, så har jeg møtt på han opp til flere ganger. Vi er en stor gjeng som pleier og henge sammen og da er jo selvfølgelig han der Det har jo selvfølgelig vært litt pinlig å møte han, men nå tenker jeg ikke over det.. Jeg er interessert i han, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Dersom jeg tar det opp med en felles kamerat, så er det garantert at han får vite det. Jeg er usikker på om jeg er klar for at han skal få vite det så tidlig for jeg er jo ikke 100% sikker på følelsene mine og hva jeg vil. Aner jo uansett ikke om han er interessert i et forhold eller ikke.. Jeg aner jo ikke om han er interesser i meg engang!! Vi har hengt sammen flere ganger, og jeg har faktisk tatt han i å sitte og sett på meg. Jeg har smilt og han smiler tilbake. Jeg vet jo ærlig talt ikke om han smiler til meg, men jeg liker å tro det Jeg er 19 år mens han er 21, så jeg vil ikke tro at alderen er noe hinder. Han er tømrer, mens jeg går på skole. Jeg har fått høre at vi kunne ha blitt et fint par sammen ettersom at vi har mange like interesser; Musikk, film, fest, venner, trening, pc, biler osv.. Men jeg vet jo ikke om jeg er klar for et forhold, for jeg vet ikke hva jeg skal til høsten - enten militæret eller studere her i byen. Så, jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Hvordan skal jeg gå frem? Blir det for dumt å spør om han vil finne på noe, når jeg så vidt "kjenner" han? Bør jeg droppe det? Jeg er jo venn med han på Facebook, men jeg vet ikke hva jeg skulle ha snakket med han om. Dette ble jo veeeeldig rotete, men håper noen har et eller to innspill - går ut ifra at jeg ikke er den neste som har vært i denne situasjonen Og jeg velger å være anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå