AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Jeg har i det siste snakket litt med ei jeg har møtte på en nettdatingside. Vi har vært litt i kontakt på facebook, men jeg føler samtalen dør ut så fort. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre for å engasjere, få henne til å dele noe. Det å snakke om jobb/studier osv. er jo greit nok, men det blir fort utsnakket, og da føler jeg det blir litt rart å bare begynne å spørre om random ting. Det skal sies at jeg er rimelig grønn på området, forøvrig... gutt20
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Dere kan vel snakke om hva som helst? Film, musikk, litteratur, pussige ting dere har opplevd, reiser, hobbyer, mat. Alt kan snakkes om! Spesielt om det skal skje noe mellom dere.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Joda, jeg skjønner det, men problemet kommer når samtalen går trått fordi hun svarer så kort og lite utfyllende. Jeg er vanligvis ganske flink til å konversere ut fra hva andre sier.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Har samme problem. Blir regelrett gal av dette!
Facepainter Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Det kan være mye som gjør at samtalen ikke flyter på nett, men det trenger nødvendigvis ikke være noe som betyr at dere ikke passer sammen ellers. Foreslår en date!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå