AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Dette er litt ekkelt, men jeg trenger litt hjelp! Jeg har begynt å jogge ute igjen etter vinteren, og har lagt merke til at når jeg har jogget i det siste så virker det nesten som om maten blir veldig fordøyd mens jeg løper (ergo at jeg må skikkelig på toalettet). Idag løp jeg 1 mil og holdt nesten på å måtte gjøre mitt fornødne i skogen. Ganske ekkelt og veldig irriterende, jeg går på do før jeg begynner å løpe og det var et par timer siden sist jeg spiste. Har ikke opplevd det før og opplever det heller ikke når jeg trener inne på treningssenterer, men det skal sies at jeg nettopp har byttet p-piller og det kan kanskje ha effekt? Vet kjæresten opplevde noe lignende (bare enda mer akutt) da han gikk på noe medisiner da han var yngre. Det tar litt av gleden vekk mot slutten, er det noen som har noen råd?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Er du mye i aktivitet ellers, går endel etc? Hvis ikke kan det hjelpe på å holde fordøyelsen i gang så det ikke kommer som en overraskelse.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Trener fem ganger i uken (nå er jogging ute tre av gangene), så er mye i aktivitet ellers ja! Har aldri slitt med fordøyelsen før nå, så er litt usikker på hva jeg evt kan endre, ettersom kosthold ol. er relativt stabilt. (Har heller ikke slitt med det tidligere ved jogging ute).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå