Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp tatt over leilighet (fredag) og begynte å pusse opp nå i helga. Det har gått i et kjør, og i morgen tidlig klokken 06 reiser vi til herlige Kypros :rodmer:

Så jeg kommer hjem, legger babyen og setter meg godt i sofaen og slår på TV.

Så kommer jeg på..

JEG HAR IKKE VASKET KLÆR. JEG HAR IKKE PAKKET. JEG HAR IKKE FUNNET FRAM PASS. JEG HAR IKKE GJORT EN DRITT! :trist:

Babyen sover på rommet hvor alle klærne er, og jeg har ikke tørketrommel..

HJEEEEEEEELP!!!! :klask:

:takke::nei::sukk::regn::lete::rope::romeo::sovne::natti:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, bare kjøp nye klær i syden! :)

AnonymBruker
Skrevet

Haha:) du må bare komme deg opp av sofaen å finne frem tingene!;)

Gjest Tjoms
Skrevet

Flytt babyen, pakk skittentøy og vask klær på Kypros. Det ordner seg! ;)

• Liker 1
Skrevet

Herlighet som jeg skulle ønske jeg var i samme knipe som deg :klemmer:

Så sett igang nå! Chop chop!

Skrevet

Vaske klær er nok litt sent nå, men jeg pleier som oftest å pakke kvelden i forveien :gjeiper: Det skal nok gå bra, er vel ikke alt som må vaskes?

Ønsker dere god tur! :)

Skrevet

Det funker å ha med seg halvvåte klær også. De kan tørkes på hotelrommet når du kommer frem. Det har jeg gjort mange ganger. :fnise: Vask et skift til hver og vask resten på Kypros.

Skrevet

Hva med å ta med det du har av egnede rene klær, og ellers skitne klær som er lette å skylle opp (lette sommerklær er jo som regel det) - også en pose Biotex? Så kan du vaske klærne i vasken på hotellet når du kommer dit (de tørker jo sikkert fortere der også), og heller ta det litt med ro i kveld?

Skrevet

Hihihi takk for svar jenter, mange gode tips! :jepp::klemmer:

Jeg fikk snoket litt inne på rommet mens mini sov, bare rev med meg det jeg hadde i skapet og sorterte på stua :kgbaby: Har satt på en vask nå og henger opp før jeg legger meg (som burde vært for en time siden, skal opp kvart over 3) også tar jeg med klærne halvtørre i kofferten ;)

Hoho enn å GLEMME å pakke...................... :fnise:

Jaja.. Har funnet fram passene, rydda stelleveska og pakka vogna og lagt fram klær, så nå er vi NESTEN klar til avgang :jepp:

KYPROS HERE I COME :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...