inga:) Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Når eg er pålogget på facebook-chat, så ser jeg at noen er merket med en blå firkant, andre med grønn. Hva betyr det egentlig?
Cata Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Den grønne er aktiv modus, den grå (ikke blå) viser at de er inaktive, altså vekk fra maskinen for øyeblikket.
inga:) Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2011 Den grønne er aktiv modus, den grå (ikke blå) viser at de er inaktive, altså vekk fra maskinen for øyeblikket. Takk Cata, trodde kanskje grønn var de som chattet her og nå, og de som var blå bare var innlogget. Vekk fra maskinen, betyr det at de er innlogget men at maskinen er av?
inga:) Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2011 Jeg ser også at noen har to bilder på chaten, som om de er registrert der to ganger. Dette er noe som har skjedd siste dagene, og jeg lurer på om det er en feil, eller om det betyr noe spesielt?
Cata Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Det tror jeg må være en feil på FB. Jeg har også sett noen det er to av, og en del av mine venner har sett to av meg. (Og jeg er helt sikker på at jeg bare er logget på et sted.)
Sofie_22 Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Takk Cata, trodde kanskje grønn var de som chattet her og nå, og de som var blå bare var innlogget. Vekk fra maskinen, betyr det at de er innlogget men at maskinen er av? Trodde også at grønn betyr at man er aktiv, mens blå at man bare er pålogget, men ikke chatter.
MilliVanilli Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 (endret) Den grønne sirkelen betyr at du er pålogget, den blå månen betyr at du har vært borte i fra Facebook i over 15 minutter. Endret 1. mai 2011 av MilliVanilli
Cata Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 Vekk fra maskinen, betyr det at de er innlogget men at maskinen er av? Det er jeg ikke sikker på, faktisk. Jeg tror det er at maskinen er på og de er innlogget, men er som sagt ikke helt sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå