AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Har 30 scannede dok som må sendes i mail. Når jeg ser på dok.så blir de feil veg. Jeg snur de,trykker på"roter med klokka",men når jeg går inn og ser på mailen igjen,så igger de fortsatt feil veg. Ikke kjekt å få en slik mail, der vedk. må drive å snu alle dok. Hva kan jeg gjøre for at de skal ligge rette vegen hele tiden?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Du må snu dokumentene FØR du laster opp dokumentene som vedlegg i mailen. Slik jeg forstår innlegget ditt snudde du de etterpå, noe som ikke påvirker dokumenter som allerede er lastet opp i mailen. Slett i så fall vedleggene i mailen og last opp de snudde dokumentene på nytt.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Du må snu dokumentene FØR du laster opp dokumentene som vedlegg i mailen. Slik jeg forstår innlegget ditt snudde du de etterpå, noe som ikke påvirker dokumenter som allerede er lastet opp i mailen. Slett i så fall vedleggene i mailen og last opp de snudde dokumentene på nytt. ok,takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå