Jane F. Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 En pose potetgull på lørdag eller en liten bolle hver kveld i uka? Altså samme pose bare fordelt på flere dager.
MilliVanilli Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Jeg ville ha valgt bollene, men det er ditt totale energiinntak i løpet av dagen som vil ha noe å si!
Jane F. Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2011 hehe ser at det er noen som tror jeg mente bolle som i bakeverket.. det står jo at det er en pose potetgull fordelt på flere dager
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Åh Er vel egentlig det samme det med mindre magen din reagerer på en hel potetgullpose.
illuminate Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Det kommer litt an på hva du mener med "best for kroppen". Tenker du på kosthold generelt, så er det best med en potetgull pose på lørdagen.
baltazar Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 (endret) Du kan godt fordele det på flere dager men jeg tror trangen til snop blir større når du får det i deg nesten daglig og da kan du lettere falle for fristelsen ved å spise mer. Om du er innstilt på en dag i uka, så tror jeg ikke suget blir så stort. Endret 1. mai 2011 av baltazar
Gjest Ylva Virvla Skrevet 2. mai 2011 #8 Skrevet 2. mai 2011 Det er det samme om du spiser hele posen på én kveld eller fordeler den utover uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå