AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Del Skrevet 1. mai 2011 Så jeg har altså forelska meg i en fyr som har kommet innom jobben min et par ganger, som jeg er venn med på faebook, og som har mange felles venner med meg. Som den selvstendige (not) jenta jeg er så har jeg jo med vilje møtt på han et par ganger, for så å spør om han vil finne på noe sammen en dag. Han svarte ganske kjappt, og sa at det ville han gjerne, og at han ikke hadde planer til helga. Så da ble vi enige om å først dra ut for å ta en kaffe, før vi skulle se film hos han. Han henta meg, og vi dro for å ta en kaffe. Men når vi satt der og snakket så kommer noen felles venner av oss og "joiner" oss, egentlig uten at noen av oss sier det er greit. Før jeg vet ordet av det så er vi sammen med dem i parken, og jeg er ganske stille når det er mange rundt meg, så det er jo selvsagt at jeg ikke fikk bli noe bedre kjent med han. Deretter virka det som om planene våre aldri hadde funnest, for vi endte først opp på grilling hos venner, for så å ende opp på vors hos han, før de som er "gammle nok" skulle ut på utested. (jeg er 17, og han er 21). Og jeg følte meg ganske overkjørt, for ikke en gang så spurte han meg om det var greit på noen måte, men han ville at jeg skulle bli med på vorset da. Så i bunn og grunn så hadde jeg jo det veldig kjekkt "at the end of the day", men jeg er virkelig forvirret om hva som skjer. For jeg liker jo han virkelig mye, men føler jeg kanskje blir masete om jeg spør han ut igjen. Men så igjen så er det jo det med å ta sjangser som gir avkastning. For før vennene våre crasha daten vår så følte jeg at vi hadde ting å snakke om, og at vi hadde en god tone, men etterpå så ble jeg vell litt usynlig. For jeg fikk liksom ikke snakket med han skikkelig, og det var hele tiden masse folk rundtom, og hele tiden noen som "stjal" oppmerksomheten. Og når jeg etter hvert hadde fått i meg litt flytende selvtillit så ble jeg kjørt hjem, for resten skulle ut. Så nå er jeg bare veldig forvirret hva jeg skal gjøre. Skal jeg be han ut igjen? Og hvordan skal jeg forhindre at daten vår blir crashet slik som sist? Det var i går btw, og jeg har ikke hørt noe fra han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Del Skrevet 1. mai 2011 Forresten: Jeg har ikke noen super-selvtillit, og komuniserer med han over sms og facebook, for han jobber, og jeg går på skole, og møter ikke på hverandre sånn til vanlig. Bare sånn at det det taes hensyn til det i tips til hva jeg bør gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå