Gå til innhold

Handleliste til uken fremover

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere? Skal ned 5 kg. i løpet av mai, og kommer til å holde det ganske strengt. Tenker på et kosthold rikt på proteiner(slik jeg at mister minst mulig muskler. trener samtidig styrketrening), men skulle også hatt tips til hva jeg kan spise når søtsuget melder seg. Når jeg får lyst på noe søtt(1 gang daglig), har jeg det med å gi etter, dessverre. Derfor skulle jeg gjerne visst om noe jeg kunne spist litt mye av, uten at det vil påvirke min vektnedgang. Tenker da ikke på frukt og bær. Hva bør jeg ha med på handlelisten min? :)

Dessuten, er det noen her som vet hva jeg kan spise i lunsj-pausen på skolen fremover? Jeg liker ikke brødskiver, og jeg vil helst ikke ha med meg noe som ser veldig sært ut. Det bør være kalorifattig, men også mette litt, slik at jeg ikke sitter i timen og magen rumler. Helst ikke salat, da jeg ikke har tid til å lage dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magerkesam med fun light saft er god erstatning når man har lyst på noe søtt.

Til lunsj kan man for eksempel ha med seg omelett, det er proteinrikt.

Eller salat med kylling/tunfisk/skinke.

Da er det jo bare å kutte opp hodesalat og ha ferdig stekt og krydret kjøtt i kjøleskapet, det er fort gjort altså.

AnonymBruker
Skrevet

Magerkesam med fun light saft er god erstatning når man har lyst på noe søtt.

Til lunsj kan man for eksempel ha med seg omelett, det er proteinrikt.

Eller salat med kylling/tunfisk/skinke.

Da er det jo bare å kutte opp hodesalat og ha ferdig stekt og krydret kjøtt i kjøleskapet, det er fort gjort altså.

Takk for gode forslag! :)

AnonymBruker
Skrevet

Cottage cheese er veldig godt som mellommåltid! Både med yoghurt eller litt syltetøy, eller eplebiter, eller annen frukt! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...