Gå til innhold

Skal på ferie - vurderer å droppe barnevogna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja,barnevogner er store,klumpete og rett og slett tungvinte å ha med. For ikke å snakke om hvis de blir ødelagt under flyturen.

Derfor vurderer vi å kjøpe en trille når vi kommer på ferie heller..

men er usikker på hvor i så fall man får kjøpt slike?

Og hva vanlig pris er?

Den må tåle minst 13kg..

Takk for kjapt svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor skal du da ? Du får google butikker som selger barnevogner i den byen du skal til så får du nok mange treff :) Vi kjøpte en fra BabyDan, koster rundt 1500. Men det er en stund siden nå. Det fins også helt enkle reisetriller, som er mye rimeligere.

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer jo an på hvor du skal.... vi har kjøpt ny trille et par ganger når vi har vært i hellas. Dratt inn til byen og spurt oss rundt om vi ikke har funnet barne/babyutstyrsbutikkene. Den ene kostet 25 Euro og den andre gangen kjøpte vi en litt kraftigere til 42 Euro. Ikke så dyre men kjekke å ha. Men når det skal være sagt så er jo ikke akkurat veiene og fortaua laget slik at det er praktisk med slike triller i Hellas. Vertfall ikke alle steder. Det var humpete brostein og hullete veier. Jeg trives mye bedre med bæremeis på tur.... men det er jo meg. Og mindre sjanse for at denne blir ødelagt også ved flytransport......

AnonymBruker
Skrevet

fikk lånt en!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor gammel er barnet? Og hvor skal dere reise/hvor lenge være borte? Disse spørsmålene vil være avgjørende for hva jeg ville valgt...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...